Inscrie firma »
Managementul Relatiei cu Clientii

Managementul Relatiei cu Clientii

Tip produs: Managementul Relatiei cu Clientii | CRM | MRC
Producator: Quasaro
 

Prezentare Managementul Relatiei cu Clientii

Continutul cursului:
* Compania noastra si atitudinea fata de clienti
* Noi si grija fata de clienti
* Formele de exprimare a grijii fata de client
- Atitudinea si modul de purtare
- Infatisarea
- Limbajul trupului
- Privitul
- Ascultatul
- Vorbitul
- Manifestarea atentiei
- Tonul adecvat
- Asertivitatea
- Telefonul
- Scrisorile
- Localurile / vehiculele
- Calitatea produsului / serviciului
* Tratarea reclamatiilor
* Chestionarele de evaluare a satisfactiei clientilor
PREZENTARE S*************
MEMBRU
GRATUIT
S*************
13 855 accesari
Pentru a vizualiza datele companiei
S*************
va rugam sa va autentificati accesand urmatorul buton:
Login
Activitate firma: managementul calitatii - managementul mediului - managementul sanatatii

PRODUSE ASEMANATOARE CU MANAGEMENTUL RELATIEI CU CLIENTII

Managementul calitatii in proiectareManagementul calitatii in proiectare
Managementul calitatii in proiectare
Continutul cursului: * Proiectare si dezvoltare - introducere * Terminologie * Proiectare si dezvoltare - ...
Cursul Lloyd's Register Quality Assurance - Auditor/Auditor Sef pentru ISO 9001:2008Cursul Lloyd's Register Quality Assurance - Auditor/Auditor Sef pentru ISO 9001:2008
Cursul Lloyd's Register Quality Assuranc...
Continutul cursului * Sistemul de Management al Calitatii - Bazele managementului calitatii - ...
Cursul Lloyd's Register Quality Assurance - Auditor/Auditor Sef pentru ISO 22000:2005Cursul Lloyd's Register Quality Assurance - Auditor/Auditor Sef pentru ISO 22000:2005
Cursul Lloyd's Register Quality Assuranc...
Continutul cursului: # principiile fundamentale si beneficiile unui sistem de management al sigurantei alimentelor # ...
Managementul calitatii pentru industria auto (ISO TS 16949)Managementul calitatii pentru industria auto (ISO TS 16949)
Managementul calitatii pentru industria ...
Continutul cursului * Calitatea, concepte si evolutie * Tendintele managementului calitatii in industria ...
Managementul calitatii totale(TQM)Managementul calitatii totale(TQM)
Managementul calitatii totale(TQM)
Continutul cursului * Calitatea - concept si evolutie * Calitatea ca strategie - calitatea factor ...
Managementul sanatatii si securitatii ocupationale OHSAS 18001Managementul sanatatii si securitatii ocupationale OHSAS 18001
Managementul sanatatii si securitatii oc...
Continutul cursului: * Introducere * Legislatia nationala, europeana in domeniul sanatatii si securitatii ...
Managementul mediuluiManagementul mediului
Managementul mediului
Continutul cursului: * Introducere * Legislatia de mediu nationala, europeana si internationala * ...
Auditori externi pentru sistemul de management de mediuAuditori externi pentru sistemul de management de mediu
Auditori externi pentru sistemul de mana...
Continutul cursului: * De ce un sistem de management de mediu!? * Prevederile legale si alte cerinte * ...
Managementul calitatii ISO 9001:2008Managementul calitatii ISO 9001:2008
Managementul calitatii ISO 9001:2008
Continutul cursului: * Calitate: concept si evolutie * Terminologie SR EN ISO 9000:2006 * Standardele ...

MANAGEMENTUL RELATIEI CU CLIENTII ESTE LISTAT IN: