Inscrie firma »
Fericirea paradoxala. Eseu asupra societatii de hiperconsum

Fericirea paradoxala. Eseu asupra societatii de hiperconsum

Producator: Polirom
2% reducere pentru contactele prin clubafaceri.ro
 

Prezentare Fericirea paradoxala. Eseu asupra societatii de hiperconsum

Traducere de Mihai Ungurean. Ameliorarea continua a conditiilor de viata a devenit un scop al societatilor democratice, iar spiritul consumerist s-a infiltrat pina si in raporturile individului cu familia si religia, cu politica si sindicalismul, cu divertismentul si cultura. O extindere neincetata a logicii comerciale la toate sferele existentei marcheaza intrarea intr-o noua faza, cea a hiperconsumului. Totul devine marfa, motivatiile cumpararii isi pierd legatura traditionala cu pozitia sociala si sistemul claselor, iar consumul e unul emotional, subiectiv, axat exclusiv pe cautarea noutatii si a placerii. Si totusi, distantindu-se de criticile alarmiste ale societatii de consum si de entuziasmele facile generate de societatea bunastarii, eseul lui Gilles Lipovetsky arata ca perpetua noastra cautare a unei fericiri multiforme nu e reductibila la bunuri materiale. Noua etica consumerista nu presupune in mod necesar o infringere a gindirii, ce isi gaseste un stimul inedit in chiar puternica individualizare a consumului si in faptul ca individul e mai mult ca oricind nevoit sa-si caute propriile repere. Cuprins: Cele trei faze ale capitalismului de consum Productie si marketing de masa O tripla inventie: marca fabricii, ambalajul si publicitatea Marile magazine Dincolo de standing : consumul emotional Consum, timp si joc Inflatia de nou Consumator \"profesionist\" si consumator anarhic Superman: obsesia performantei, placerile simturilor Viata profesionala, viata privata Intelepciunea sau ultima iluzie
PREZENTARE S*******************
MEMBRU
GRATUIT
S*******************
1 599 118 accesari
Pentru a vizualiza datele companiei
S*******************
va rugam sa va autentificati accesand urmatorul buton:
Login
Activitate firma: carti - vanzari carti - depozit de carte

PRODUSE ASEMANATOARE CU FERICIREA PARADOXALA. ESEU ASUPRA SOCIETATII DE HIPERCONSUM

AfluenzaAfluenza
Afluenza
Untratat despre nefericirea in crestere a lumii moderne, Afluenza descrieepidemia consumerista care a infectat unele ...
RON 46.89
Memoriile unui GigoloMemoriile unui Gigolo
Memoriile unui Gigolo
Memoriile unui gigolo este o poveste delicioasa si sexy despre viata unei escorte masculine in societatea inalta a ...
RON 27.9
Dupa SodomaDupa Sodoma
Dupa Sodoma
Dupa o tinerete libertina si aventuroasa, Thomas, profesor de etica in Copenhaga, incepe sa fie preocupat de descendenta ...
RON 27.95
Viata comunaViata comuna
Viata comuna
Se spune ca omul este o fiinta sociala. Dar ce inseamna asta? Care sunt urmarile observatiei banale ca nu exista eu fara ...
RON 22.95
Dezvoltarea personala. Clasa pregatitoareDezvoltarea personala. Clasa pregatitoare
Dezvoltarea personala. Clasa pregatitoar...
Caietul propus de Editura Paralela 45 pentru disciplina Dezvoltare personala pentru clasa pregatitoare se doreste a fi ...
RON 6.75
Emotie si adaptare. O abordare cognitiva a proceselor afectiveEmotie si adaptare. O abordare cognitiva a proceselor afective
Emotie si adaptare. O abordare cognitiva...
Pot fi intelese emotiile doar prin prisma factorilor individuali sau a conditiilor externe? Motivatia are vreo influenta ...
RON 68
Placeri interzisePlaceri interzise
Placeri interzise
Circulau zvonuri legate de Clubul situat langa Washington D.C. Numai membrii ii cunosteau secretul " aici, barbatii isi ...
RON 38.9
Arta de a fauri oameniArta de a fauri oameni
Arta de a fauri oameni
Psihologia familiei Viata unei familii seamana cu un aisberg: majoritatea oamenilor cunosc doar o zecime din ceea ce se ...
RON 36
Strada sardinelorStrada sardinelor
Strada sardinelor
Traducere din limba engleza si note de Ioana‑Miruna Voiculescu John Steinbeck a primit Premiul Nobel pentru ...
RON 24.95

FERICIREA PARADOXALA. ESEU ASUPRA SOCIETATII DE HIPERCONSUM ESTE LISTAT IN: