Inscrie firma »
Marketingul prin e-mail

Marketingul prin e-mail

Producator: Polirom
2% reducere pentru contactele prin clubafaceri.ro
 

Prezentare Marketingul prin e-mail

Un volum util specialistilor in marketing si responsabililor de vinzari, precum si tuturor celor care doresc sa afle cum se poate construi o strategie de e-marketing eficienta. Instrument de prospectare, fidelizare si informare, marketingul prin e-mail este canalul de marketing direct cel mai rapid, mai economic si mai eficient. Volumul prezinta metodele de obtinere a bazelor de date despre clientii potentiali, etapele si secretele conceperii si realizarii mesajelor, precum si aspectele tehnice esentiale ale e-mailingului, permitindu-le actorilor din domeniul marketingului direct \"traditional\" sa integreze in mod eficient e-mailul in strategia lor de comunicare multicanal. Volum recomandat de Cuprins: Integrarea e-mailului in strategia de marketing direct Strategia de desfasurare a unei actiuni de marketing prin e-mail Cuvintele care vind Obtinerea si segmentarea fisierelor de e-mail Un caz tipic: jocurile-concurs Analizarea si segmentarea adreselor Crearea si realizarea mesajelor eficace Marketingul viral activ Simplitate si vizibilitate
PREZENTARE S*******************
MEMBRU
GRATUIT
S*******************
1 573 929 accesari
Pentru a vizualiza datele companiei
S*******************
va rugam sa va autentificati accesand urmatorul buton:
Login
Activitate firma: carti - vanzari carti - depozit de carte

PRODUSE ASEMANATOARE CU MARKETINGUL PRIN E-MAIL

Publicitatea. De la planificarea strategica la implementarea mediaPublicitatea. De la planificarea strategica la implementarea media
Publicitatea. De la planificarea strateg...
Editia a II-a revazuta si adaugita Intr-o societate in plina schimbare, publicitatea se confrunta tot mai des cu ...
RON 29.95
Marketingul direct multicanal. Prospectarea, fidelizarea si recistigarea clientuluiMarketingul direct multicanal. Prospectarea, fidelizarea si recistigarea clientului
Marketingul direct multicanal. Prospecta...
Traducere de Elena Girlea Marketingul direct si-a largit in ultimii ani cimpul de actiune apelind, pe linga canalele ...
RON 32.95
Planificarea de marketing prin exemplePlanificarea de marketing prin exemple
Planificarea de marketing prin exemple
In calitatea dvs. de profesionist in marketing sau de student ocupat veti constata ca acest ghid practic de planificare ...
RON 26.91
Marketingul serviciilorMarketingul serviciilor
Marketingul serviciilor
Harry Beckwith scrie o carte intreaga, punctata de numeroase studii de caz, pentru a convinge marketerii ca cea ce ...
RON 29.75
Fundamentele marketinguluiFundamentele marketingului
Fundamentele marketingului
Fundamentele marketingului. De la ideea de comercializare la conceptul de marketing Cartea de fata nu este scrisa pentru ...
RON 8
Fundamentele marketingului.Fundamentele marketingului.
Fundamentele marketingului.
Fundamentele marketingului. De la ideea de comercializare la conceptul de marketing Cartea de fata nu este scrisa pentru ...
RON 8
Cum sa ne pastram clientiiCum sa ne pastram clientii
Cum sa ne pastram clientii
Marketingul traditional nu mai este eficient. Chiar si relatiile bine consolidate cu clientii se destrama. In mediul ...
RON 28
Marketing direct pe intelesul tuturorMarketing direct pe intelesul tuturor
Marketing direct pe intelesul tuturor
Marketing direct pe intelesul tuturor a fost publicata pentru prima oara in anul 1982. Editia de fata include ...
RON 30.6
Planul de comunicare. Cum sa-ti definesti si sa-ti organizezi strategia de comunicarePlanul de comunicare. Cum sa-ti definesti si sa-ti organizezi strategia de comunicare
Planul de comunicare. Cum sa-ti definest...
Traducere de Aliza Peltier Planul de comunicare reprezinta concretizarea strategiei de marketing a unei firme: indica ...
RON 25.95

MARKETINGUL PRIN E-MAIL ESTE LISTAT IN:

MARKETINGUL PRIN E-MAIL - PRODUSE SIMILARE