Inscrie firma »
S************************** Prezentare firma Produsele firmei Contact
Metode de publicitate testate

Metode de publicitate testate

Producator: Trei
 

Prezentare Metode de publicitate testate

Edi?ia I 2008
Traduc?tor: Oana-Alexandra Petre
14.5 x 20.5 cm
391 paginiIat? "biblia" tehnicilor publicitare verificate, acum complet revizuit? ?i actualizat? pentru a reflecta pia?a competitiv? din prezent!Aceast? a cincea edi?ie a c?r?ii p?streaz? claritatea, analiza impar?ial?, experien?a testat? de-a lungul timpului ?i ideile premiate, prezentate in edi?ia original?, pe care ins? le actualizeaz? pan? la momentul prezent. Prezint? tehnicile de vanz?ri verificate, care inl?tur? presupunerile din industria publicit??ii, transformand-o intr-o adev?rat? ?tiin?? cu rezultate sigure. De exemplu, ve?i inv??a cum s?:scrie?i titluri de efect cre?te?i puterea de vanzare a textului din reclam? scrie?i un prim paragraf care s? il captiveze pe cititor crea?i ilustra?ii ?i lay-out-uri care atrag aten?ia realiza?i reclame mai mici care s? aib? rezultate mari ob?ine?i mai multe solicit?ri in urma reclamelor publicate crea?i reclame care s? plac? unei audien?e de mas?Ve?i descoperi totodat? o sec?iune complet nou? cu tehnici publicitare speciale destinate companiilor cu resurse limitate...secrete ?i tehnici practice despre testarea reclamelor ... precum ?i o mul?ime de studii de caz actualizate ?i reclame premiate ale lui John Caples.Aici g?si?i tehnici de vanz?ri verificate, care inl?tur? presupunerile din industria publicit??ii, transformand-o intr-o adev?rat? ?tiin?? cu rezultate sigure. De la scrierea titlului pan? la lansarea ofertei...de la descoperirea mesajului potrivit ?i pan? la includerea lui in text...de la realizarea unui layout care vinde ?i pan? la aplicarea tuturor testelor practice posibile. Caples v? arat? pas cu pas cum toate reclamele voastre se pot transforma in reclame de succes.Ve?i inv??a de ce anumite reclame au succes, pe cand altele e?ueaz?. Ve?i afla cum s? scrie?i titluri care ii atrag pe cititori... cum s? alege?i ilustra?ii care s? v? vand? produsul... ?i cum s? g?si?i abordarea potrivit? pentru publicul vostru ?int?. In plus, aceast? "biblie" a publicit??ii v? mai arat?: 3 metode prin care s? ob?ine?i rezultate mari de la reclame mici 35 formule verificate pentru a scrie titluri captivante ?i reclame pentru campaniile de direct mail. 20 metode prin care s? cre?te?i puterea de vanzare a textului 32 tehnici care vor determina mai multe solicit?ri din partea consumatorilor in urma reclamelor voastre 17 metode prin care s? v? testa?i ?i imbun?t??iti reclamele 3 secrete pentru a scrie texte entuziaste ?i de efect ?i nu numai atat!Pornind de la no?iunile elementare pentru realizarea reclamelor de succes ?i continuand cu metodele de imbun?t??ire ale reclamelor care nu au succes, aceast? carte de referin?? insumeaz? toate sfaturile verificate de care ave?i nevoie. Acum a fost actualizat? pentru mediile curente, problemele cu care se confrunt? publicitatea in prezent, ?i pentru a vinde clien?ilor preten?io?i din ziua de azi.

PREZENTARE S**************************
MEMBRU
GRATUIT
S**************************
1 102 667 accesari
Pentru a vizualiza datele companiei
S**************************
va rugam sa va autentificati accesand urmatorul buton:
Login
Activitate firma: Librarie - Carti - carte

PRODUSE ASEMANATOARE CU METODE DE PUBLICITATE TESTATE

De la publicitate la consumator. Ce merge, ce nu merge si mai ales de ceDe la publicitate la consumator. Ce merge, ce nu merge si mai ales de ce
De la publicitate la consumator. Ce merg...
Aparitie:2008 Nr pagini:384 Format:160x235 Traducere de Aurelia Ana Vasile Conform statisticilor, petrecem un an si ...
RON 39.95
Buzz marketing.Fa lumea sa vorbeasca despre ceea ce faci.Buzz marketing.Fa lumea sa vorbeasca despre ceea ce faci.
Buzz marketing.Fa lumea sa vorbeasca des...
Edi?ia I 2008Traduc?tor: Smaranda Nistor14.5 x 20.5 cm300 paginiCompaniile americane cheltuiesc pe marketing mai mul?i ...
RON 49
Sfarsitul advertisingului asa cum il stimSfarsitul advertisingului asa cum il stim
Sfarsitul advertisingului asa cum il sti...
Edi?ia I 2008Traduc?tor: Oana-Alexandra Petre14.5 x 20.5 cm320 paginiFelul in care companiile fac afaceri in ziua de azi ...
RON 62
Strategia creativa in publicitateStrategia creativa in publicitate
Strategia creativa in publicitate
Traducere de Gloria-Mona Sauciuc si Felicia RadulescuStrategia creativa in publicitate prezinta etapele elaborarii unei ...
RON 36.95
Marketing direct pe intelesul tuturorMarketing direct pe intelesul tuturor
Marketing direct pe intelesul tuturor
Edi?ia I 2007Traduc?tor: C?t?lin Georgescu16.5 x 23.5 cm480 paginiScris? in 1982, Marketing direct pe in?elesul tuturor ...
RON 72
Cate ceva despre mass-mediaCate ceva despre mass-media
Cate ceva despre mass-media
Aparitie:2001Nr pagini:176Nimeni nu poate scãpa de influenþa mass-media. Zilnic ne uitãm ore intregi la televizor, ...
RON 14
Ovidiu. MetamorfozeOvidiu. Metamorfoze
Ovidiu. Metamorfoze
Autor: OvidiuEditura GunivasEdi?ie ingrijit? de Dorin Onofrei Redactor: Horia Zava Edi?ia de fa?? reia textul ...
RON 54
Simply Better.Cum sa castigi clienti si sa-i pastrezi oferindu-le ceea ce conteaza mai multSimply Better.Cum sa castigi clienti si sa-i pastrezi oferindu-le ceea ce conteaza mai mult
Simply Better.Cum sa castigi clienti si ...
Edi?ia I 2008Traduc?tor: Lia Potec14.5 x 20.5 cm224 paginiSimply Better este un manifest pentru oamenii de afaceri de ...
RON 42
Limbajul publicitatiiLimbajul publicitatii
Limbajul publicitatii
Traducere de Bianca Pop si Albert Borbely. Referent stiintific: Sorin Psatta. Reclamele pot fi privite ca un joc de ...
RON 22.95

METODE DE PUBLICITATE TESTATE ESTE LISTAT IN: