Noul branding: cum sa construiesti capitalul unei marci
Producator: PoliromPrezentare Noul branding: cum sa construiesti capitalul unei marci
Cuprins: Modelul brandingului conectiv - Responsabilitatea sociala corporativa: trend sau remediu? - Noi strategii de abordare a fortelor pietei - Model pentru construirea brandurilor conective - Managementul brandului - Factorii esentiali ai succesului - Aplicatii practice – implicarea partenerilor - Conceperea strategiei de brand - Construirea echipei - Imbunatatirea experientei de brand
PRODUSE ASEMANATOARE CU NOUL BRANDING: CUM SA CONSTRUIESTI CAPITALUL UNEI MARCI
Strategia portofoliului de brand
Numar pagini: 430 Format carte: 13 x 20 Data publicarii: 11-2006 Traducator: Raluca Andrei; Renata NicolescuStrategia ...
RON 55
Cele 11 legi imuabile ale internet brand...
Numar pagini: 203 Format carte: 13 x 20 Data publicarii: 12-2006 Traducator: Liana Tomescu Lucrarea Cele 11 legi ...
RON 40
Tehnici de comunicare in social media
Social media este un domeniu foarte interesant pentru comunicatori, datorita imenselor avantaje oferite de noile canale ...
RON 24.95
Branding Romania
„Salut cu entuziasm aparitia acestei carti, atat din postura de ambasador, care opereaza permanent cu imaginea ...
RON 24
Comunicarea eficienta in relatiile publi...
Cuvint inainte de Anne GregoryTraducere de Iulia IordacheSuccesul comunicarii in relatiile publice presupune elaborarea ...
RON 29.95
Primele 90 de zile - Strategii de succes...
In calitate de profesor de management la IMD Lausanne, Michael Watkins formeaza viitorii directori de companii, ...
RON 34
Branding de tara. Romania
Aparitie:2008Nr pagini:240„Brandingul de þarã” se referã la ce trebuie fãcut pentru ca „produsul ...
RON 20
Branding de tara. Romania
„Brandingul de tara” se refera la ce trebuie facut pentru ca „produsul Romania” si imaginea sa ...
RON 23
Puterea: de ce unii reusesc sa obtina, i...
Traducere de Lucia Dos Credeti ca promovarea ierarhica si obtinerea puterii intr-o organizatie sint rezultatul ...
RON 24.95