Inscrie firma »
S************************** Prezentare firma Produsele firmei Contact
Publicitatea. De la planificarea strategica la implementarea media Editia a II-a

Publicitatea. De la planificarea strategica la implementarea media Editia a II-a

Producator: Polirom
 

Prezentare Publicitatea. De la planificarea strategica la implementarea media Editia a II-a

Editia a II-a revazuta si adaugita Intr-o societate in plina schimbare, publicitatea se confrunta tot mai des cu provocarea de a-si depasi formele clasice si de a-si comunica mesajul cu maximum de eficienta. Astfel, publicitatea online, organizarea de evenimente si marketingul viral fac in prezent parte din tot mai multe campanii. Volumul prezinta agentia de publicitate – cu tipologiile si structura specifice unei agentii full-service –, rolurile diverselor departamente si ale membrilor acestora in cadrul campaniei publicitare, precum si efectele mass-mediei asupra publicului. Publicitatea. De la planificarea strategica la implementarea media se adreseaza tuturor celor care lucreaza in domeniul publicitatii sau sint interesati de fenomenul publicitar.

Cuprins: Agentia de publicitate - Publicitatea si marketingul - Imaginea in publicitate - Planificarea si strategia in publicitate - Elementele specifice creatiei publicitare - Marketingul experimental - Perspective contemporane asupra efectelor publicitatii - Elemente de comunicare interculturala in publicitate
PREZENTARE S**************************
MEMBRU
GRATUIT
S**************************
1 092 227 accesari
Pentru a vizualiza datele companiei
S**************************
va rugam sa va autentificati accesand urmatorul buton:
Login
Activitate firma: Librarie - Carti - carte

PRODUSE ASEMANATOARE CU PUBLICITATEA. DE LA PLANIFICAREA STRATEGICA LA IMPLEMENTAREA MEDIA EDITIA A II-A

Totul despre relatiile publice Editia a II-a, revazuta si adaugitaTotul despre relatiile publice Editia a II-a, revazuta si adaugita
Totul despre relatiile publice Editia a ...
Traducere coordonata de Cristina Coman Editia a II-a revazuta si adaugita Adaptarea permanenta la noile tehnologii ...
RON 64
Ghid practic de relatii publiceGhid practic de relatii publice
Ghid practic de relatii publice
Traducere de Camelia Cmeciu.Componenta esentiala a oricarui program de marketing, relatiile publice elaboreaza ...
RON 34.95
Strategii publicitare. De la studiul de marketing la alegerea diferitelor mediaStrategii publicitare. De la studiul de marketing la alegerea diferitelor media
Strategii publicitare. De la studiul de ...
Traducere de Elisabeta Gheorghe.Volumul ofera solutii pentru majoritatea problemelor cu care se confrunta agentiile de ...
RON 42.92
Strategia creativa in publicitateStrategia creativa in publicitate
Strategia creativa in publicitate
Traducere de Gloria-Mona Sauciuc si Felicia RadulescuStrategia creativa in publicitate prezinta etapele elaborarii unei ...
RON 36.95
Marketingul adresat femeilorMarketingul adresat femeilor
Marketingul adresat femeilor
Numar pagini: 400 Format carte: 13 x 20 Data publicarii: 05-2007 Traducator: Cristina Ionita; Raluca Andrei Femeile nu ...
RON 55
Organizatia publica. Teorie si managementOrganizatia publica. Teorie si management
Organizatia publica. Teorie si managemen...
Lucrarea e un suport pentru cursurile de management ce au ca obiect formarea si perfectionarea functionarilor publici ...
RON 34.95
Marketing direct pe intelesul tuturorMarketing direct pe intelesul tuturor
Marketing direct pe intelesul tuturor
Edi?ia I 2007Traduc?tor: C?t?lin Georgescu16.5 x 23.5 cm480 paginiScris? in 1982, Marketing direct pe in?elesul tuturor ...
RON 72
De la publicitate la consumator. Ce merge, ce nu merge si mai ales de ceDe la publicitate la consumator. Ce merge, ce nu merge si mai ales de ce
De la publicitate la consumator. Ce merg...
Aparitie:2008 Nr pagini:384 Format:160x235 Traducere de Aurelia Ana Vasile Conform statisticilor, petrecem un an si ...
RON 39.95
Tehnici de relatii publice. Comunicarea cu mass-mediaTehnici de relatii publice. Comunicarea cu mass-media
Tehnici de relatii publice. Comunicarea ...
„Volumul ofera cititorilor posibilitatea familiarizarii cu tehnicile de producere a mesajelor, pe diferite tipuri ...
RON 29.95

PUBLICITATEA. DE LA PLANIFICAREA STRATEGICA LA IMPLEMENTAREA MEDIA EDITIA A II-A ESTE LISTAT IN: