Prezentare Software Call Center
Interfata Operatorului de Call Center este un set de pagini web, care functioneaza prin intermediul unui browser oferind informatii in timp real .
Interfaþa de administrare este, de asemenea, web-based ºi oferã posibilitatea de a vizualiza totul în timp real de la rapoartele de sintezã, de campanie , pana la opþiuniunile de agent ºi setãrile agentului.
Pentru a vizualiza datele companiei
S*************************
va rugam sa va autentificati accesand urmatorul buton:
LoginS*************************
va rugam sa va autentificati accesand urmatorul buton:
PRODUSE ASEMANATOARE CU SOFTWARE CALL CENTER
Outsourcing
Outsourcing-ul este astazi unul dintre avantajele globalizarii, fiind determinat de necesitatea societatilor moderne de ...
Teleselling and Telemarketing
Telecom Call Center ofera servicii si solutii avangardiste care imbunatatesc eficienta si optimizeaza procesele de ...
Sistem Call Center Inbound
Caracteristicile sistemului Inbound Telecom Call Center:
1. RealTime Raport
posibilitatea de a asculta operatorii in ...
Studii de piata si sondaje
Telecom Call Center ofera servicii si solutii avangardiste care imbunatatesc eficienta si optimizeaza procesele de ...
Credit Managment
Telecom Call Center ofera servicii si solutii avangardiste care imbunatatesc eficienta si optimizeaza procesele de ...
Call Center
Tehnologia VOIP
Sistemul de voce este cel mai important sistem de comunicare folosit azi. Acesta a evoluat de la ...
Servicii de CallCenter
Servicii oferite de Telecom Call Center
INBOUND: Preluare de apeluri
* Gestionarea numerelor verzi (gen ...
Solutii Software
Telecom Call Center are in dotare un centru de dezvoltare software intern , oricand va putem oferi servicii in ceea ce ...
SOFTWARE CALL CENTER ESTE LISTAT IN:
SOFTWARE CALL CENTER - PRODUSE SIMILARE