Prezentare AVAYA IP OFFICE aplicatii Contact Center
Aplicatiile Avaya IP Office Contact Center sunt special concepute pentru a raspunde necesitatilor si bugetelor companiilor mici is medii. Acestea include Compact Business Center si versiunea mai avansata, Compact Contact Center, cu raportare personalizata.
Functionalitati:
- Compact Business Center - O aplicatie simpla si eficienta de gestiune a apelurilor destinata departamentelor care au contact direct cu clientii si care au in medie intre 2 si 15 agenti. Solutia ofera raportare in timp real dar si istoria apelurilor (pentru pana la 31 de zile in urma) pentru un numar de 3 grupuri. De asemenea, solutia ofera informatii despre modul de functionare a
sistemului si indicatori de performanta precum apeluri pierdute, canale libere, agenti liberi, timp de asteptare si
multe altele.
- Compact Contact Center - O solutie de contact center flexibila ce poate fi adaptata pentru departamente cu pana la 75 de agenti. Compact Contact Center ofera un set robust si sofisticat de functionalitati precum:
- gestiune in timp real si istoria apelurilor
- alarme imediate si wallboards
- instrumente pentru desktop si vrajitori pentru a va ajuta angajatii sa isi indeplineasca activitatile in mod eficient
- optiuni de self-service
- redirectionarea apelurilor, inregistrarea in cozi de asteptare si urmarirea apelurilor astfel incat sa ajunga mereu la persoana indicata
Beneficii-Avantajele AVAYA:
- Imbunatarirea relatiei cu clientii prin directionarea apelului catre persoana indicata in cel mai scurt timp posibil
- Prioritizarea clientilor prin directionarea inteligenta a apelurilor care va permite sa identificati clientii cheie
(ex. bazat pe identificatorul apelantului)
- Imbunatatirea performantelor angajatilor prin functionalitatile de management si instrumentele avansate
- Maximizarea utilizarii resurselor prin raportari extinse, care va permit sa alocati personal si alte resurse,precum costurile, cat mai eficient
- Masurarea performantelor serviciilor oferite clientilor prin monitorizarea apelurilor si a modului in care sunt preluate acestea
Pentru a vizualiza datele companiei
S*****************
va rugam sa va autentificati accesand urmatorul buton:
LoginS*****************
va rugam sa va autentificati accesand urmatorul buton:
PRODUSE ASEMANATOARE CU AVAYA IP OFFICE APLICATII CONTACT CENTER
Avaya Communication System
Milioane de utilizatori din companii mici si mijlocii din intreaga lume
se conecteaza zilnic prin Avaya.
Avaya va ...
Servicii de Cloud si Datacenter
Solutia SOFTeR Virtual Desktop elibereazã afacerea dvs. de la ciclul nesfârșit in ceea ce priveste ...
Thin Client Igel
Echipamentele IGEL hardware și software din seria Universal Desktop sunt ideale pentru accesul la ...
Acces cu bratari (ceas) RFID in strand a...
Sistem de acces in unitati de recreere cum ar fi strandurile municipale, strandurile acvatice, bazine olimpice, unitati ...
Sistem de parcare automatizat
Sistemul de parcare automatizat oferit de Softer Romania permite firmelor sau autoritatilor ca parcarile sa fie ...
Checkpoint Touch
- Display TFT 5.7" VGA 640 x 480 pixel , 65536 culori
retroiluminat cu leduri albe
- Touch screen integrat
- ...
Terminal de pontaj Clipper
Display LCD 2 randuri 16 caractere retroiluminat cu LED-uri albe
- Carcasa in aluminiu anodizat
- Se poate dota cu ...