Prezentare Branding comunitar
Prin ce se distinge de alte regiuni turistice?
Care e primul lucru la care se gandesc vizitatorii referitor la comunitatea dvs?
Aceste intrebari stau la baza crearii unei imagini/ identitati a comunitatii care sa motiveze si sa inspire turistii, sa va asigure o pozitie proprie pe piata turistica din Romania. Astfel va propunem un demers in patru pasi ce intruneste documentare privind potentialul turistic, strategii de marketing si comunicare institutionala.
- Realizarea / crearea unui manual de identitate al comunei care cuprinde sigla/logo, slogan, format carte de vizita,format pliant etc.
- Realizarea unei pagini de internet, design, continut, fotografii.
- Realizarea unui plan anual de prezentare la agentii de turism, pe internet, la targuri de turism.
- Design de marcaje si panouri turistice, harti turistice.
- Foto si video documentare a zonei.
- Realizarea unui plan de dezvoltare si promovare turistica.
Persoana de contact: Roxana Pencea
Website: www.solarisconsulting.ro
Categorie principala:
Servicii/Consultanta » Consultanta strategii afaceri
Adresa postala: Avram Iancu, Nr. 27
Localitate: Cluj-Napoca, Cluj
Telefon: click aici
0723024300Localitate: Cluj-Napoca, Cluj
Website: www.solarisconsulting.ro
Categorie principala:
Servicii/Consultanta » Consultanta strategii afaceri
PRODUSE ASEMANATOARE CU BRANDING COMUNITAR
Strategii de comunicare
Strategii de comunicare
A. Comunicare institutionala
Misiune si valori
Mesaje brosura si materiale ...
Studii de piata
Studii si cercetari de piata pentru:
1. Introducerea unui nou produs pe piata si identificarea pretului optim
1.1 ...