Cand si cum reclami ?
Cand apare o problema:
- Identifica problema aparuta si vino cu dovezi concrete: chitanta contract, bon fiscal
- Incearca sa rezolvi problema direct cu vanzatorul
- Fii clar asupra modului in care doresti ca problema sa fie rezolvata: repararea produsului, restituirea sumei de bani sau inlocuirea produsului
- Noteaza cand si cu cine ai vorbit, precum si raspunsul primit
- Fii politicos, corect, responsabil dar perseverent chiar daca esti refuzat intr-un mod neprietenos
- Daca vanzatorul nu-ti rezolva problema, mergi pe linie ierarhica la directorul magazinului sau firmei
- Daca dupa toate aceste demersuri mai ai nevoie de ajutor te poti adresa Centrului de Consultanta si Informare a Consumatorilor din cadrul APC Romania sau Oficiului pentru Protectia Consumatorilor
Cum facem o reclamatie ?
- Scrisoarea trebuie sa includa: numele, adresa, telefonul
- Redacteaza scrisoarea scurt si la obiect, altfel risti sa te pierzi in detalii si mai rau scrisoarea sa nu fie luata in seama
- Nu scrie sub impulsul furiei sarcastic sau nepoliticos. Gandeste-te ca cel care citeste scrisoarea ta nu este cel vinovat de ceea ce ti se intampla tie
- Specifica toate elementele de identificare al serviciului sau produsului pe care il reclami
- Orice informatie despre produs este importanta. De exemplu: seria, modelul
- Specifica exact ce doresti si cat timp esti dispus sa astepti
- Asigura-te ca datele plangerii sunt corecte. Daca este necesar consulta inca o data instructiunile de utilizare
- Ataseaza copii ale tuturor documentelor referitoare la problema in cauza. Pastreaza cate o copie a fiecarui document pe care il trimiti si Atentie! NU trimite niciodata originalele
Pentru orice alte informatii nu ezitati sa ne contactati la numerele de telefon: 021.315.71.49, 0722.653.210 sau e-mail: [email protected]
Laura Pascu
Public Relations Manager
Alte articole din aceeasi categorie
Articolul apare in urmatoarele categorii:
Produse recomandate