Inscrie firma »
Cand si cum reclami ?


Cand apare o problema:

  1. Identifica problema aparuta si vino cu dovezi concrete: chitanta contract, bon fiscal
  2. Incearca sa rezolvi problema direct cu vanzatorul
  3. Fii clar asupra modului in care doresti ca problema sa fie rezolvata: repararea produsului, restituirea sumei de bani sau inlocuirea produsului
  4. Noteaza cand si cu cine ai vorbit, precum si raspunsul primit
  5. Fii politicos, corect, responsabil dar perseverent chiar daca esti refuzat intr-un mod neprietenos
  6. Daca vanzatorul nu-ti rezolva problema, mergi pe linie ierarhica la directorul magazinului sau firmei
  7. Daca dupa toate aceste demersuri mai ai nevoie de ajutor te poti adresa Centrului de Consultanta si Informare a Consumatorilor din cadrul APC Romania sau Oficiului pentru Protectia Consumatorilor


Cum facem o reclamatie ?

  • Scrisoarea trebuie sa includa: numele, adresa, telefonul
  • Redacteaza scrisoarea scurt si la obiect, altfel risti sa te pierzi in detalii si mai rau scrisoarea sa nu fie luata in seama
  • Nu scrie sub impulsul furiei sarcastic sau nepoliticos. Gandeste-te ca cel care citeste scrisoarea ta nu este cel vinovat de ceea ce ti se intampla tie
  • Specifica toate elementele de identificare al serviciului sau produsului pe care il reclami
  • Orice informatie despre produs este importanta. De exemplu: seria, modelul
  • Specifica exact ce doresti si cat timp esti dispus sa astepti
  • Asigura-te ca datele plangerii sunt corecte. Daca este necesar consulta inca o data instructiunile de utilizare
  • Ataseaza copii ale tuturor documentelor referitoare la problema in cauza. Pastreaza cate o copie a fiecarui document pe care il trimiti si Atentie! NU trimite niciodata originalele

Pentru orice alte informatii nu ezitati sa ne contactati la numerele de telefon: 021.315.71.49, 0722.653.210 sau e-mail: [email protected]

Laura Pascu
Public Relations Manager
Produse recomandate
# 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z