Bujie Robbe Nr. 3 - Calda
Prezentare Bujie Robbe Nr. 3 - Calda
ardere interna folosite in modelism au aceeasi functiune ca si bujiile
care se folosesc in motoarele pentru autovehicule. De asemeni modul
lor de functionare este similar. Ca si la motoarele mari, bujiile se
diferentiaza prin temperatura la care se incalzesc. Temperatura
bujiilor Variantele de bujii disponibile sunt: reci, medii si calde.
Noi diferentiem bujiile dupa grosimea sarmei din camera de ardere. De
asemenea tipul aliajului din care sunt fabricate
(Platina-Iridiu-Nichel) are o influenta substantiala asupra
temperaturii si durabilitatii bujiei. Prin selectarea atenta a doar
trei tipuri, bujiile robbe sunt perfecte pentru aproape toate
aplicatiile. Pentru motoare noi, cu compresie mare, va recomandam
bujia robbe nr. 4 (standard) si nr. 5 (rece). Motoarele mai uzate pot
fi echipate cu nr. 3 (calda).
FUNCTIONAREA BUJIILOR
Pentru pornirea unui motor cu bujie incandescenta se aplica bujiei o
tensiune de 1.5-2 V. Cand se deconecteaza acumulatorul bujia ramane
calda datorita temperaturii din camera de ardere a motorului - deci
motorul va functiona in continuare. Timing-ul aprinderii este automat.
La turatii mai mari, bujia devine mai calda si bineinteles aprinderea
amestecului combustibil/ aer se va face mai rapid; la turatii mai mici
bujia va avea o temperatura mai mica, deci aprinderea va fi
intarzaiata.
VIATA BUJIILOR
In cazul motoarelor de performanta, bujiile sunt considerate elemente
consumabile. Oricum, viata lor poate fi prelungita si performanta
intretinuta prin urmatoarele tehnici:
- Folositi o bujie aferenta motorului dumneavoastra
- Folositi combustibil cu un procent normal de nitrometan (excluzand
competitiile)
- Nu reglati motorul pentru un amestec sarac de combustibil sau
lasati fisa de bujie conectata in timpul ajustarii jiglorului
CAND SE INLOCUIESTE BUJIA ??
Excluzand momentele in care se arde bujia, aceasta trebuie schimbata
pentru a obtine performante maxime cand:
- Filamentul este deformat
- Suprafata filamentului este aspra/ albita
- S-au depus impuritati pe filament sau corpul bujiei e corodat
- Motorul are tendinta de a se opri la ralanti
- Motorul porneste greu
Pentru a vizualiza datele companiei
S*****************
va rugam sa va autentificati accesand urmatorul buton:
LoginS*****************
va rugam sa va autentificati accesand urmatorul buton:
PRODUSE ASEMANATOARE CU BUJIE ROBBE NR. 3 - CALDA
Bujie Robbe Nr. 4 - Standard
Bujii pentru motoare termice cu metanol Bujiile pentru motoarele cu
ardere interna folosite in modelism au aceeasi ...
Bujie Robbe Nr. 5 - Rece
Bujii pentru motoare termice cu metanol Bujiile pentru motoarele cu
ardere interna folosite in modelism au aceeasi ...
Bujie O.S. MAX No.8 (Medie)
Bujie O.S. MAX No.8 (Medie) - 1 buc Tough Enough to Take the Heat
Getting the best engine performance means choosing the ...
Bujie O.S. MAX No.6 (A3) Calda
Bujie O.S. MAX No.6 (A3) Hot - 1 buc Tough Enough to Take the Heat
Getting the best engine performance means choosing ...
Alimentator On-Board pentru bujie
Motorul dvs are amestec prea bogat si porneste greu sau da numai
rateuri ? Alimentatorul on board de la Hobby King va ...
Fisa prelungitor pentru bujie
Fisa prelungitor pentru bujia motoarelor pe metanol.
...
Fisa prelungitor pentru bujii
Fisa prelungitor pentru bujia motoarelor pe metanol.
...
Alimentator bujie cu acumulator si incar...
Aceasta este solutia portabila pentru alimentarea bujiei la pornirea
motoarelor termice. Kit-ul contine o fisa executata ...
O.S. MAX 46AX II (7.45 cc) cu toba
Conceput pentru a fi succesorul lui 46AX, noul 46AX MkII pastreaza
aceleasi cote de montaj pe batiu, dar O.S. a facut o ...