Inscrie firma »
CALL CENTER / SISTEM AVANSAT DE TELEFONIE

CALL CENTER / SISTEM AVANSAT DE TELEFONIE

Telefon: click aici0212117293
Persona Contact:
Mariana Anton
  Trimite un mesaj acestei firme

Prezentare CALL CENTER / SISTEM AVANSAT DE TELEFONIE

Firma CALL SISTEM SRL pune la dispozitie un pachet complex de servicii care poate fi apelat 24 de ore din 24:

1. Serviciul de telefonie cu taxa cu valoare adaugata pune la dispozitia firmelor interesate un sistem avansat de telefonie la nivel national care permite apelarea printr-un numar unic de acces de forma 0900XXXXXX. Apelurile primite de la clientii dvs. (30 de apeluri simultan) pot fi directionate catre operatori sau catre un sistem automat de informare. Serviciul poate fi apelat de la orice telefon fix si prezinta avantajul de a putea fi un mijloc constant de castig.
Sistemul are posibilitatea:
a) sa intre in dialog cu un operator uman care sa-i furnizeze informatiile solicitate;
b) in cazul in care informatia este des solicitata, operatorul sa transfere apelul direct catre un sistem automat de informare;
c) sa raspunda automat fara ajutorul unui operator uman;
d) poate prelua mesaje de la apelanti (de la cateva secunde pana la zeci de ore) dandu-va astfel posibilitatea sa testati rapid impactul serviciului dvs.
Acest sistem vi-l recomandam in cazul in care aveti multe apeluri de primit.
Oferta de pret se face in functie de tariful solicitat de client pe serviciu. Excluzand taxa de gazduire pentru operatorul de telefonie fixa, in functie de fluxul de apeluri primite se negociaza procentul care sa va revina pe fiecare minut (taxarea se face la minut).

2. Call Center care nu implica taxa cu valoare adaugata. Acest serviciu va avea costuri care vor fi calculate in functie de serviciile cerute de client.

Noi suntem gata sa raspundem prompt si eficient acestor solicitari, chiar si dupa ce personalul Dvs. si-a terminat ziua de lucru, fiind la dispozitia clientului 24h din 24, 7zile din 7.
Operatori cu experienta ce ofera informatii complexe, convorbiri prietenoase si competitive, fara tonuri de ocupat si fara asteptari obositoare, definesc serviciul nostru pe care vi-l oferim in cateva limbi europene: italiana, engleza, germana, franceza, spaniola, romana.

Servicii oferite:

- In cadrul unor campanii de vinzare, furnizam informatii despre produsele sau serviciile oferite, precum si despre compania care lanseaza oferta;
- Realizam suportul pentru campanii de promovare a vinzarilor, linii informative care furnizeaza detalii cu privire la regulament, premii, trageri la sorti, cistigatori etc.;
- Asiguram suportul pentru programe de fidelizare a actualilor clienti, stiind ca un client fidel poate aduce mai multa valoare afacerii dumneavoastra, in timp ce recrutarea unui nou client este mai costisitoare;
- Desfasuram activitati de "customer care", care implica prezentarea noilor oferte, asigurarea suportului pentru produsul sau serviciul achizitionat de clienti;
- Sustinem campanii de vanzare prin telefon, dialogul direct cu potentialul client fiind calea cea mai scurta de la contact la achizitie;
- Oferim servicii de cercetare de piata, folosind rezultatele obtinute deja pentru lansarea unui nou produs/serviciu sau repozitionarea acestuia pe piata.

Serviciul poate fi folosit in diverse domenii cum ar fi:
preluare de informatii prin operatori asistati de calculator
publicare de informatii
promovarea unui produs
centru/birou de reclamatii/arbitraj
preluare comenzi


Servicii specifice unui Call Center
Linii telefonice dedicata pentru fiecare campanie
Receptionare / efectuare apeluri
Introducere de date / rapoarte zilnice si saptamanale
Analiza informatiilor obtinute
Evaluarea rezultatelor
Statistici
Un factor crucial in ziua de astazi il constituie accesibilitatea permanenta pe linii.

Preluare de mai multe apeluri SIMULTAN - Prin acest serviciu se elimina asteptarea sacaitoare de pe linie in care o voce iti spune ca in curand apelul tau va fi preluat. Prin intermediul serviciului de SIMULTAN, clientul care apeleaza linia informativa este preluat aproape instantaneu, datorita directionarii apelului catre un grup din care fac parte mai multe operatoare; in acest fel, pe un singur numar telefonic pot suna mai multi clienti/consumatori simultan. Apelurile pot fi preluate de catre operatoare.

Redirectionare mesaje de genul "Imi pare rau, nu detin astfel de informatii" sau " Notati un numar de telefon pentru aceste detalii, va rog" sunt ca si inexistente, fiind inlocuite cu modalitati mult mai eficiente de rezolvare a blocajului informational. Raspunsul la solicitarea clientului trebuie sa fie rapid, documentat si corect, iar in cazul in care o operatoare nu detine toate detaliile necesare, ea va putea redirectiona automat apelul primit catre un alt numar de telefon exterior (numar fix sau numarul de telefon mobil al unei anumite persoane), asigurandu-se astfel ca apelantul primeste informatiile solicitate, complete si exacte, de la cei in masura sa le ofere.

Transfer catre un sistem de informare automat- aceasta optiune vizeaza acele cazuri in care operatorului uman i se solicita informatii care se repeta in mod constant (de exemplu, prezentarea promotiei, prezentarea unei liste de preturi, etc.).
Pentru aceste cazuri, experienta a aratat ca eficienta mesajelor indeplineste perfect cerintele utilizatorilor si astfel operatorii sunt degrevati de redarea acestor informatii, putand prelua un alt apel.
Apelul poate fi transferat direct sau prin operatoare la un sistem de raspuns automat care contine mesaje/informatii inregistrate care corespund celor mai dese solicitari ale clientilor.

Serviciul de fax la cerere
Complexitatea informatiilor necesita de multe ori ca aceasta sa capete o forma vizuala. Sistemul este capabil sa ofere apelantilor sai posibilitatea de receptie si sub forma de fax si anume de a deservi apelantii prin mijloacele cele mai familiare lor.

Posta vocala - deoarece intrebarile, sugestiile sau observatiile clientului sunt importante pentru dumneavoastra, prin intermediul acestui serviciu va oferim urmatoarele optiuni:
a) inregistrarea mesajelor apelantilor, inclusiv posibilitatea de a prelua mesaje simultane de la doi sau mai multi apelanti;
b) inregistrarea de mesaje de la cateva secunde pana la cateva ore;
c) inregistrarea convorbirii cu acordul apelantului;
d) stocarea mesajelor pe suport megnetic;

Identificarea automata a apelului- facilitatea de a sti inca din momentul apelului care este numarul apelantului, ne ofera avantaje multiple atat pe parcursul dialogului cu apelantul (daca apelantul exista in baza de date, operatorul va identifica exact cu cine vorbeste, economisind astfel timpii necesari identificarii acestuia);

Activitatile prin Call Center au un rol aparte in cadrul operatiunilor de marketing direct. Prin intermediul lor va oferim posibilitatea de a castiga clienti noi si de a-i fideliza pe cei existenti.
Call Center-ul poate fi in locatia noastra sau poate fi creat la sediul dvs.


PREZENTARE CALL SISTEM
LIGHT
MEMBER
CALL SISTEM
8 407 accesari
Persoana de contact: Mariana Anton
Adresa postala: Vasile Lascar, nr. 100, et.1, ap. 6
Localitate: Sector 2, Bucuresti
Telefon: click aici 0212117293
Fax: 0212117290
Categorie principala:
Comunicatii/Telecomunicatii » Software comunicatii

PRODUSE ASEMANATOARE CU CALL CENTER / SISTEM AVANSAT DE TELEFONIE

Call Center / sistem avansat de telefonieCall Center / sistem avansat de telefonie
Call Center / sistem avansat de telefoni...
Societate de comunicatii pune la dispozitia firmelor interesate un sistem avansat de telefonie la nivel national care ...

CALL CENTER / SISTEM AVANSAT DE TELEFONIE ESTE LISTAT IN: