Inscrie firma »
Gestiunea Relatiei cu clientii

Gestiunea Relatiei cu clientii

Tip produs: serviciul clienti | customer suport | fidelizare
Producator: CallPoint New Europe
 

Prezentare Gestiunea Relatiei cu clientii

CallPoint New Europe este un operator international de centru de apel multilingvistic creat in 2004. Astazi, societatea angajeaza mai mult de 500 de persoane, care sunt distribuite pe trei situri : Bucuresti (Romania), Sofia si Plovdiv (Bulgaria).
CallPoint New Europe ofera servicii de gestiunea relatiei cu clienti: gestiunerea de mailuri, centre de rezervari, servicii consumatori, informatii telefonice;
PREZENTARE C*******************
MEMBRU
GRATUIT
C*******************
1 836 accesari
Pentru a vizualiza datele companiei
C*******************
va rugam sa va autentificati accesand urmatorul buton:
Login
Activitate firma: call center - suport clienti - studii de piata

PRODUSE ASEMANATOARE CU GESTIUNEA RELATIEI CU CLIENTII

Recuperare de creanteRecuperare de creante
Recuperare de creante
CallPoint New Europe este un operator international de centru de apel multilingvistic creat in 2004. Astazi, societatea ...
Studii de piataStudii de piata
Studii de piata
CallPoint New Europe este un operator international de centru de apel multilingvistic creat in 2004. Astazi, societatea ...

GESTIUNEA RELATIEI CU CLIENTII ESTE LISTAT IN: