Motocoasa de umar 5,4 EVOLUTION SISTEM Rotofix
Producator: ACTIVEPrezentare Motocoasa de umar 5,4 EVOLUTION SISTEM Rotofix
Motocoasa de umar 5,4 EVOLUTION (E2) SISTEM Rotofix
Motocoasele de umar ACTIVE, sunt robuste, usoare si versatile, pentru gradinari cu spuprafete medii si mari, ce vor sa mentina in permanenta gradina in cea mai buna forma. Faptul ca sunt silentioase le face sa fie potrivite pentru zonele rezidentiale.
Mocositorile ACTIVE sunt foarte practice, manevrabile, cu sistemul brevetat ROTOFIX, ce permite operatorului rotirea sau fixarea dupa caz a manerului pentru a usura lucrul in locuri mai greu accesibile sau la inaltime cu accesoriile alese de operator
- Motor Active in 2 timpi 3 CP
- Aprindere electronica
- Cilindree 51,7 cm3
- Toba de esapament cu catalizator (noxe reduse)
- Sistem Rotofix brevetat (Sistemul de maner ROTOFIX permite operatorului sa blocheze manerul in pozitia dorita. Acest dispozitiv garanteaza un confort si o siguranta ridicata)
- Cap de taiere cu fir
- Disc taiere metalic
- Filtru de aer dublu
- Ambreiaj 78 mm
- Capacitate rezervor: 1,1 litri
- Greutate proprie: 7,7 kg
- Tija fixa cu maner si sistem de montare rapida a accesoriilor
- Ham spate
Manerul
Maner multifunctional brevetat ROTOFIX (cu exceptia modelelor 2.5 si 2.9). comanda accelerator integrata cu sistem de blocare, motocoasa este sigura in toate fazele de lucru. Constrit di n plastic special cu protectie cauciucata antiderapanta.
Prindere rapidaCu sistemul de siguranta ce permite schimbul facil si rapid al accesoriilor de lucru, mentinand o fixare foarte buna a accesoriului.
CarburatorPe motocoasele ACTIVE sunt montate carburatoare Walbro cu pompa de amorsare pentru a asigura pornirea imediata. Membranele carburatorului sunt din material numit Mylar rezistent la benzina fara plumb si la benzinele cu continut mare de alcool si mentinandu-si flexibilitatea in timp .
AmbreiajulLa trimmerele intre 2,5 -2,9 CP au montate un ambreiaje de dimensiunea de Ø 54, acestea sunt inlocuite cu ambreiaje profesionale de diametru Ø 78. Aceste ambreiaje sunt rezistente la lucru intens fara a avea pierderi de putere si transmit catre accesoriu toata puterea si energia motorului.
Datorita acestei particularitati ‘’ montarea ambreiajelor mari independent de cilindreea motorului’’ trimmerele ACTIVE sunt unice pe piata.
Transmisia
Tuburile de transmisie sunt realizare din aliaj special cu rezistenta mare la incovoiere, flexiune…
In interiorul tubului sunt montate 6 bucse cu miez de bronz grafitat pentru atenuarea vibratiilor.
Transparent pentru controlul imediat al nivelului de combustibil, noul capac mai mare, robust, asigura o utilizare comoda si o etansare mai buna. Garniturile si furtunurile fabricate din material Viton, material care este rezistent la benzina fara plumb inclusiv la temperaturi ridicate. Este echipat cu un dispozitiv special pentru evitarea fenomenului de vapori Vapor " Lock.
Toba de esapament
Toba De Esapament, are inglobat in interior un silentiozator special care are rolul de eliminare a zgomotelor metalice si reducerea vbratiilori
Fabricata dintr-un material grafitat rezistent la temperaturi inalte de pana la 900°C, impiedicand deformarea acesteia
Arborele motor
Este constituit din otel cementat si rectificat.
- La modelele de cilindree mare se monteaza un rulment cu ace argintat.(acest tip de rulment se foloseste la motoarele de competitie) .
-Pe cele doua laturi ale rulmentului cu ace sunt montati doi distantieri speciali care indeplinesc rolul de lubrifiere si racire a rulmentului.
Filtre
Filtru tip burete inbibat in ulei la modele mari in mai multe straturi.
Filtru din hartie optional pentru motoaree 4.5 " 5.5.
Pentru motoarele 6.5 filtru din hartie
Transmisia conica
Transmisia conica Pe utlajele super profesionale (4,5-5,5-6,5) sunt montate transmisii conice proiectate, si construite special pentru lucru intens Heavy -Duty
Bobina cu fir ’’BATTI E VAI’’
Bobinele de taiere cu fir ACTIVE ‘’Batti e Vai’’ permit iesirea automata firului de taiere printr-o simpla lovire a solului atunci cand se lucreaza. Eficiente si practice se alimenteaza cu fir de taiere fara a demonta bobina.Inlocuirea firului se face dupa cum urmeaza:
-alinierea orificiilior bobinei,
-introducerea dispozitivului de alimentare cu fir ( tub rosu la care se cupleaza firul de taiere)
-introducerea firului de taiere pana se formeaza doua parti egale ca si lungime
-ultimul lucru, rotirea butonului mov din partea superioara a bobinei duce la incarcara acesteia cu firul de taiere,
La modelul PRO 150 orificiille de iesiere a firului de taiere sunt prelucrate la diferite distante pentru realizarea efectului de MULCHING
Bujia
Ceramica bujiei este o ceramica speciala pentru functioanrea acesteia fara probleme si la turatii mari.
Simeringurile de etansare si furtunele de alimentare
-Sunt produse dintr-un material special VITON, rezistent la benzina fara plumb si temperaturi inalte.
Sistemul de aerisire studiat special pentru evitarea fenomenului de Vapor-Lock.(blocarea alimentarii cu vapori de combustibil)
Garniturile de esapament
Realizate in intregime din Grafit, material rezistent la caldura pana la 900sC
Segmentii
-Sunt confectionati din fonta speciala,
-Rezistenta foarte mare la torsiune nu se rup
-Au o durata de viata mare
-Acest tip de segmenti se folosesc la motoarele de competitie
Pistoanele
-Pistoanele sunt ultrausoare, rezultatul fiind reducerea vibratiilor
Bobina de inductie digitala
Inlocuieste bobina de inductie electronica, cu urmatoarele avantaje:
- Pornire usoara a motorului fara recul(contralovitua) in faza de pornire a motorului.
- Ardere mai eficienta la turatie minima si medie, o atenuare drastica a fumului si reducerea noxelor produse de motor
- Acceleratie imbunatatita
- Bobina este dotata cu limitator de turatie, pentru fiabilitate mai mare a motorului si protectia acestuia impotriva supraturarii.
S*****************
va rugam sa va autentificati accesand urmatorul buton: