Automodel rc TRAXXAS TRX-4 Ford Bronco XLT 4x4 RTR
Tip produs:
modelism|traxxas
Producator: Traxxas 3% reducere pentru contactele prin clubafaceri.ro
Prezentare Automodel rc TRAXXAS TRX-4 Ford Bronco XLT 4x4 RTR
Automodel Crawler - Offroad TRAXXAS TRX-4 Ford Bronco 4x4 RTR Introdus initial in anul 1966 ca un SUV compact, Ford Bronco s-a maturizat intr-un offroad de dimensiuni mari la sfarsitul anilor 70, intarindu-si pozitia de offroad-er robust. Traxxas onoreaza modelul Bronco 1979, cu o reproducere fidela montata pe incredibila platforma TRX-4. De la rotile cromate si pana la barele de protectie nichelate, la culoarea caroseriei, TRX-4 recaptureaza era iconica a lui Ford Bronco cu durabilitatea si tehnologia tipice Traxxas. Alegeti durmurile mai dificile Platforma Traxxas TRX-4 scale&trail reprezinta o noua conceptie ce integlobeaza inovatie de ultima ora, versatilitate si capabilitate. Cu alte cuvinte, platforma TRX-4 a fost realizata in traditia Traxxas, robusta, puternica si gata de distractie! Sub aspectul detaliat la scara, se afla o masina construita pentru capabilitati offroad extreme, care va imping spre noi aventuri. Sistemul performant de transmisie 4x4 cu axe portale Axele portale exclusive ofera o garda maxima la sol care transforma un teren inaccesibil intr-un teren facil. Fie ca strabateti carari accesibile sau suprafete dificile cu pietre, diferentialele blocabile selectiv fata si spate, sau transmisia cu doua trepte high/low furnizeaza o versatilitate de neegalat. Folosirea axelor portale permite ridicarea garzii la sol pentru a facilita strabaterea obstacolelor dificile. Este inlaturata astfel nevoia de a folosi roti foarte inalte. Ca rezultat al folosirii acestui tip de axe, puternicul motor Titan 550T transmite puterea direct rotilor, eliminandu-se astfel efectul neplacut de torque twist. Selectarea treptelor de transmisie Low/High se poate face din mers, putand astfel trece de la distractia in regim de viteza la abordarea terenului dificil unde este nevoie de cuplu si precizie. Sistemul T-Lock permite blocarea si deblocarea selecti va a diferentialelor fata-spate prin accesarea butonului de pe telecomanda, astfel puteti beneficia atat de o raza de bracare redusa la virajele stranse, cat si de aderenta maxima posibila unde este cazul. Electronica performanta Waterproof Pentru o putere si eficienta crescute, variatorul waterproof XL-5 HV suporta acumulatori lipo 3S, si pe langa cele 3 profiluri standard (Sport/Race/Training Mode) a fost adaugat mod-ul Trail pentru a adauga putina frana inertiala atat de necesara in coborarea suprafetelor inclinate. Noul profil Crawl introduce optiunea de blocare prin franare si marsarier instant pentru circuitele mai dificile. Motorul Titan 21T seria 550 a fost adaugat pentru a oferii cuplu urias necesar in depasirea oricarui obstacol. Racirea acestuia se face prin ventilator intern ce contribuie la o rulare indelunga. Specificatii variator XL-5 HV Trail Design cu etansare full waterproof Buton de setare Traxxas EZ-Set® o Radiator mare pentru disiparea caldurii Gama larga de operare in voltaj: 6"7 celule NiMH (7.2"8.4V) si 2"3s LiPo (7.4"11.1V) Protectie de voltaj scazut cu doua trepte setabile (LVD) Nou-ul servo digital 2075X este realizat din angrenaje metalice, fiind montat direct la ansamblul de directe pentru a oferi duritatea necesara in situatiile dificile. Sistemul Radio TQi 2.4 Ghz Sistemul radio TQi dispune de noua facilitate cruise control ce permite pastrarea viteze pentru cararile mai lungi, viteza putandu-se ajusta prin butonul dedicat. Blocarea si deblocarea diferentialelor, selectarea treptelor High/Low se face prin simpla apasare a unui buton, din mers. Modulul TQi este inclus, astfel prin achizitionarea modulului wireless compatibil, TRX6511 va puteti efectua setarile direct de pe telefonul mobil. Caracteristici generale: Caroserie Ford Bronco, cu detalii cromate si blocuri optice Contraaripi si panouri inferioare pentru protectie la noroi Sasiu rigid din otel de 1.5mm grosime Variator Waterproof XL-5HV capabil LiPo 3S, cu 5 moduri setabile Motor puternic seria 550, 21T, cu ventilator intern de racire Directie ce permite virajul la 45° cu conectare prin bara fixa la servo-ul waterproof 2075X, ce dispune de pinioane metalice Axe portale fata spate ce elimina fenomenul de \"torque twist\" avand o garda la sol ridicata Transmisie 4x4 cu doua trepte de viteza si ambreaj cu double placute de frictiune si diferentiale blocabile din radiocomanda Planetare fata/spate din otel, pe fata cu sistem articulat CVD Suspensie: 4 Link-uri traingulate spate, 3 link-uri fata + panhard Cauciucuri cu jante cromate replicate la scara si cauciucuri de aderenta crescuta 1.9 inch Canyon S1, cu inserturi din spuma special rezlizate pentru crawling Sistem Radiocomanda TQi™ 2.4GHz 4 canale, ce permite ajustari ale capetelor de cursa pentru acceleratie si directie, cu receiver #6533 5 ce permite setari telemetrie Specificatii tehnice: Lungime: 523 mm Amprenta fata: 249 mm Amprenta spate : 249 mm Garda la sol: 80 mm Greutate: 2.91 kg Inaltime: 266 mm Ampatament: 312 mm Unghi de atac: 63.82° Unghi de coborare: 43.22° Unghi de inclinare: 58.93° Lungime amortizoare fata: 90 mm Lungime amortizoare spate : 90 mm Dimensiuni cauciucuri fata/spate:118x48 mm Dimensiuni jante fata/spate : 49 x 26 mm Hex : 12mm Transmisie: 2-viteze Hi-Lo Pitch pinion/spur gear: 32P Tip diferential: sateliti metalici, cu blocare din telecomanda Structura/material sasiu: Laterale din otel cu traverse din nylon compozit Franare: Electronica “Hill Hold” Directie: Servo montat pe sasiu, model 2075X cu pinioane metalice Radiocomanda: TQi™ 2.4 GHz 4-canale Receptor: 6533 Suport baterie: L -158.75 x l-47 x I-23/26 mm Necesita pentru a rula: Acumulator Lipo 2-3S sau NiMH 4-7 celule Incarcator LiPo/Nimh 4x baterii AA pentru telecomanda