Inscrie firma »
150 de experimente pentru a intelege manipularea mediatica. Psihologia consumatorului de mass-media

150 de experimente pentru a intelege manipularea mediatica. Psihologia consumatorului de mass-media

Producator: Polirom
2% reducere pentru contactele prin clubafaceri.ro
 

Prezentare 150 de experimente pentru a intelege manipularea mediatica. Psihologia consumatorului de mass-media

Volum recomandat de Traducere de Dana-Maria Cimpoi Comportamentul consumatorului de televiziune, radio sau presa scrisa are la baza o serie de mecanisme inconstiente, cunoscute de producatorii din mass-media. Asa-numitele \"retete de succes\" nu sint de multe ori decit tentative de manipulare a telespectatorului, radio-ascultatorului sau cititorului de ziare. Cartea prezinta 150 de experimente care analizeaza fenomenul manipularii si explica metodele folosite de mass-media pentru influentarea atitudinii, gusturilor si preferintelor noastre. Cuprins: Mass-media si convingerile Euristica disponibilitatii Reflexul de orientare si dependenta televizuala Expunerea selectiva a informatiei Vinovatie si altruism Mass-media si politica Efectul simplei expuneri Influenta sociala Transferul simbolic Incertitudine si placere Publicitatea in mass-media Activarea cognitiva Antropomorfismul in publicitate Impactul marcilor asupra copilului Muzica si conditionarea asociativa Divertismentul Jocurile de lumini si intimidarea Culorile si perceptia timpului Reactia si autosuficienta
PREZENTARE S*******************
MEMBRU
GRATUIT
S*******************
1 779 034 accesari
Pentru a vizualiza datele companiei
S*******************
va rugam sa va autentificati accesand urmatorul buton:
Login
Activitate firma: carti - vanzari carti - depozit de carte

PRODUSE ASEMANATOARE CU 150 DE EXPERIMENTE PENTRU A INTELEGE MANIPULAREA MEDIATICA. PSIHOLOGIA CONSUMATORULUI DE MASS-MEDIA

Sociologia mass-mediaSociologia mass-media
Sociologia mass-media
Traducere de Ileana Busuioc Sinteza a cunostintelor din domeniu, lucrarea abordeaza rolul mass-media in societatile ...
RON 24.95
Mass-media. O istorie sociala. De la Gutenberg la InternetMass-media. O istorie sociala. De la Gutenberg la Internet
Mass-media. O istorie sociala. De la Gut...
Traducere de Ioana Luca si Constantin Lucian. Fiecare nou mod de comunicare provoaca dezbateri aprinse despre ...
RON 29.5
Dictionar de comunicare, mass-media si stiinta informariiDictionar de comunicare, mass-media si stiinta informarii
Dictionar de comunicare, mass-media si s...
Acest Dictionar de comunicare, mass-media si stiinta informarii, pentru publicul general, intr-o formula concentrata, ...
RON 29.5
Relatiile publice si mass-media (editie revazuta si adaugita)Relatiile publice si mass-media (editie revazuta si adaugita)
Relatiile publice si mass-media (editie ...
"Cartea este rezultatul unei activitati didactice universitare si se sprijina pe o bibliografie de specialitate de ...
RON 19.95
Productia textului jurnalisticProductia textului jurnalistic
Productia textului jurnalistic
Cum prind "chip" ideile in mass-media" Cum se descrie situatia de comunicare jurnalistica" Ce relatie exista intre ...
RON 24.95
Manual de jurnalism (vol .I)Manual de jurnalism (vol .I)
Manual de jurnalism (vol .I)
Prima colectie romaneasca de lucrari in domeniul mass-media este inaugurata prin volumul coordonat de prof. dr. Mihai ...
RON 24.95
Redactarea materialelor de relatii publiceRedactarea materialelor de relatii publice
Redactarea materialelor de relatii publi...
Cartea este o abordare practica, ce le ofera viitorilor specialisti in relatii publice instrumentele de comunicare ...
RON 49.95
Ghid practic de relatii publiceGhid practic de relatii publice
Ghid practic de relatii publice
Traducere de Camelia Cmeciu. Componenta esentiala a oricarui program de marketing, relatiile publice elaboreaza ...
RON 32.95
Jurnalismul sportiv. O introducereJurnalismul sportiv. O introducere
Jurnalismul sportiv. O introducere
Primul ghid pentru jurnalistul sportiv care apare in Romania. Traducere de Alina Mariut. Sportul, domeniul cu cea mai ...
RON 18.95

150 DE EXPERIMENTE PENTRU A INTELEGE MANIPULAREA MEDIATICA. PSIHOLOGIA CONSUMATORULUI DE MASS-MEDIA ESTE LISTAT IN: