Prezentare D*****************
Ce putem NOI face pentru dumneavoastra?
- Securitate si Sanatate in Munca (fosta Protectia Muncii) - consultanta si prestari servicii.
- Situatii de Urgenta (fostul PSI) - consultanta si prestari servicii.
- Activitatile de mai sus sunt obligatorii pentru toti agentii economici indiferent de forma de organizare. Neralizarea lor atrage dupa sine sactionarea contraventionala a agentului economic merganduse pana la privarea de libertate pentru unele din acestea.
Iata 10 Motive pentru alegerea unui serviciu extern de Securitate si Sanatate in Munca & Situatii de Urgenta pentru firma dumneavoastra ?
1. este mult mai avantajos financiar sa lucrezi cu un serviciu extern de protectia muncii abilitat decat sa ai un angajat specializat pe aceste domenii. Daca agentul economic achizitioneaza un pachet mai complex, atunci oferta furnizorului va fi mai avantajoasa,
2. agentul economic evita amenzile aparute in cadrul unui control pe teme de Securitatea Muncii si PSI,
3. serviciul extern de Securitatea Muncii, este la curent cu toate noutatile din domeniu, schimbarile legislative sunt aduse imediat la cunostiinta agentului economic astfel incat acesta nu este luat prin surprindere in cazul unui control,
4. avand contact cu multe companii, serviciul extern de Securitatea Muncii poate identifica rapid punctele negative sau pozitive din compania dumneavoastra, serviciul extern cunoaste felul in care autoritatile intra in contact cu o companie in cazul unui control,
5. serviciul extern de Securitatea Muncii are toate cursurile specifice efectuate, nu va trebui sa investiti sume considerabile pentru cursuri specifice, nu trebuie sa va bazati doar pe un angajat din cadrul companiei ,
6. serviciile externe de Securitatea Muncii sunt formate din mai multi specialisti care au contact permanent cu mediul legislativ specific,
7. nu trebuie sa va trimiti personalul periodic sa efectueze cursuri de Securitatea Muncii, care nu sunt ieftine, necesitand in marea majoritate a cazurilor studii superioare tehnice,
8. un serviciu extern de Securitatea Muncii respectabil este la dispozitia clientului atunci cand acesta are nevoie,
9. serviciul extern nu va refuza niciodata inca o sarcina in plus,
10. externalizarea serviciilor reduce costurile interne ale unei companii.
Securitate si Sanatate in Munca
Documentatie completa obligatorie - particularizata specificului unitatii/afacerii dumneavoastra Realizata conform Legii Securitatii si Sanatatii in Munca in Romania (L319/2006, HG 1425/2006) si OHSAS 18001 cu urmatorul continut:
- Evaluarea Riscurilor de Accidentare si Imbolnavire Profesionala pentru locurile de munca/posturile de lucru identificate impreuna. Se utilizeaza metode de evaluare interactive cu participarea activa a tutror celor implicati in sistemul de munca;
Elaborarea deciziilor si procedurilor care sustin managementul SSM in unitatea dumneavoastra (redactate in nume propriu);
Elaborarea tematicilor de instruire pentru toate fazele instruirii (instruirea introductiv generala, instruirea la locul de munca,instruirea periodica si instruirea suplimentara);
Elaborarea Planului de Prevenire si Protectie rezultat in urma evaluarii riscurilor (armonizat cu necesitatile unitatii dumneavoastra, tinand cont de politica si/sau de posibilitatile dumneavoastra materiale si/sau investitionale);
Elaborarea Instructiunilor Proprii de Securitate si Sanatate in Munca pentru toate locurile de munca/posturile de lucru din unitatea dumneavoastra (pe baza documentatiilor tehnice, descrierilor proceselor tehnologice si de lucru);
Elaborarea de instructiuni de lucru simplificate pentru diferite utilaje, scule proceduri sau etape de lucru;
Evaluarea riscurilor in vederea acordarii echipamentului individual de protectie conform HG 1048/2006 (setul de documente contine evaluarea propriu zisa;
Teste in domeniul Securitatii si Sanatatii in Munca (teme generale pentru instruirea introductiv generala sau testarea anuala;
Elaborarea documentelor specifice organizarii si functionarii Comitetului de Securitate si Sanatate in Munca (setul de documente contine convocator, model proces verbal de sedinta, model raportul administratorului sau directorului general);
Realizarea evidentei meseriilor si a profesiilor care necesita autorizarea exercitarii lor;
Realizarea evidentei posturilor de lucru care necesita examene medicale suplimentare;
Realizarea evidentei posturilor de lucru care la recomandarea medicului de medicina muncii necesita testarea aptitudinilor si/sau control psihologic periodic;
Intocmirea registrului privind monitorizarea functionarii sistemelor si dispozitivelor de protectie, a aparaturii de masura si control, precum si a instalatiilor de ventilare sau a altor instalatii pentru controlul noxelor in mediul de munca;
Intocmirea registrului privind verificarea starii de functionare a sistemelor de alarmare, avertizare, semnalizare de urgenta, precum si a sistemelor de siguranta;
Intocmirea registrului privind monitorizarea verificarilor periodice a echipamentelor de munca;
Intocmirea registrului privind urmarirea intretinerii, manipularii si depozitarii echipamentelor individuale de protectie;
Intocmirea anexelor fiselor postului in domeniul Securitatii si Sanatatii in Munca pentru toate categoriile de personal;
Actualizarea regulamentului intern cu prevederi specifice in domeniul SSM;
Alegerea din randul angajatilor a reprezentantului lucratorilor cu atributii specifice in domeniul Securitatii si Sanatatii in Munca (setul de documente contine un model de proces verbal de sedinta, formular de instiintare a angajatorului, modificarea regulamentului intern cu aceasta prevedere);
Consiliere de specialitate pentru:
Gasirea impreuna a celor mai eficiente solutii in vederea organizarii activitatii de prevenire si protectie in unitate (organizare interna proprie, externalizare sau mixta) in functie de necesitatile si posibilitatile dumneavoastra reale.
Consiliere in domeniul coordonarii de securitate si sanatate in munca conform HG 300/2006 - faza de proiectare sau faza de executie (declaratia prealabila, planul general al lucrarii, planul propriu al antreprenorului, registru de coordonare, conventii SSM, etc.), inspectii in santier, rapoarte, inclusiv seminar practic in domeniu pentru incepatori;
Imbunatatirea continua a managementului SSM in unitate prin urmatoarele servicii:
Auditarea periodica a unitatii dumneavoastra in domeniul Securitatii si Sanatatii in Munca;
Organizarea de instruiri de constientizare in domeniul Securitatii si Sanatatii in Munca (instrument modern, european, indispensabil in formarea unei mentalitati sanatoase fata de SSM);
Organizarea de activitati practice in domeniul Securitatii si Sanatatii in Munca (exemplu: cum se completeaza fisele de instruire individuala si colectiva, permisele de lucru, acordare prim ajutor, simulari practice de instruire introductiv generala, instruire la locul de munca, instruire periodica, etc.
Autorizarea interna din punct de vedere a securitatii si sanatatii in munca a meseriilor sau a profesiilor care necesita acest lucru;
Redactarea si implementarea politicii unitatii in domeniul Securitatii si Sanatatii in Munca;
Implementarea in unitatea dumneavoastra a programului de motivare/sanctionare a personalului in domeniul Securitatii si Sanatatii in Munca (elaborarea de programe/propuneri concrete);
Organizarea si monitorizarea activitatii de prevenire si protectie din unitatea dumneavoastra prin:
Monitorizarea serviciului de prevenire si protectie intern prin realizarea de inspectii sau audituri independente;
Alte servicii:
Colaborare in cadrul proiectelor europene aflate in derulare in domeniul Securitatii si Sanatatii in Munca;
Colaborare cu institutiile statului (inspectia muncii) in vederea realizarii unei propagande sanatoase in domeniul Securitatii si Sanatatii in Munca;
PSI - Situatii de Urgenta
Documentatie completa obligatorie - particularizata specificului unitatii/afacerii dumneavoastra realizata conform art. 17 - 19 din Ordinul 163/2007.
Dispozitia privind stabilirea modului de organizare si a responsabilitatilor privind apararea impotriva incendiilor;
Instructiuni de aparare impotriva incendiilor si atributii ale salariatilor la locurile de munca;
Dispozitia privind reglementarea lucrului cu foc deschis si a fumatului;
Dispozitia privind organizarea instruirii personalului;
Dispozitia de constituire a serviciului privat pentru situatii de urgenta ori contract/conventie cu un alt serviciu privat pentru situatii de urgenta;
Reguli si masuri de aparare impotriva incendiilor la utilizarea, manipularea, transportul si depozitarea substantelor periculoase specifice produselor sale;
Conventii/contracte cuprinzand raspunderile ce revin partilor pe linia apararii impotriva incendiilor in cazul transmiterii temporare a dreptului de folosinta asupra bunurilor imobile/antrepriza;
Dispozitia de numire a cadrului tehnic sau a personalului de specialitate cu atributii in domeniul apararii impotriva incendiilor, conform legii;
Masuri speciale de aparare impotriva incendiilor pentru perioadele caniculare sau secetoase.
Fisa obiectivului;
Registrele instalatiilor de detectare/semnalizare/stingere a incendiilor, copii dupa atestatele firmelor care au efectuat/efectueaza proiectarea, montarea, verificarea, intretinerea, repararea acestora sau care efectueaza servicii in domeniu;
Registrul pentru evidenta permiselor de lucru cu focul, formulare;
Lista operatorilor economici/institutiilor cu care a incheiat contracte de inchiriere/conventii, cu specificarea domeniului de activitate al acestora si a numarului si termenului de valabilitate ale contractului;
Planurile de protectie impotriva incendiilor;
Evidenta exercitiilor de evacuare a personalului propriu/utilizatorilor constructiei;
Evidenta exercitiilor de interventie efectuate, avand anexate concluziile rezultate din efectuarea acestora;
Rapoartele de interventie ale serviciului privat pentru situatii de urgenta;
Fisele si tematicile de instruire, conform reglementarilor specifice;
Lista cu substantele periculoase, clasificate potrivit legii;
Grafice de intretinere si verificare, conform instructiunilor producatorului/furnizorului, pentru diferite categorii de utilaje, instalatii si sisteme care pot genera incendii sau care se utilizeaza in caz de incendiu;
Rapoartele intocmite in urma controalelor preventive proprii;
Programe/planuri cuprinzand masuri si actiuni proprii sau rezultate in urma constatarilor autoritatilor de control pentru respectarea reglementarilor in domeniu.
Actualizarea documentelor si evidentelor specifice privind apararea impotriva incendiilor daca s-au produs modificari ale actelor normative si ale reglementarilor tehnice care au stat la baza emiterii acestora, s-au produs modificari ale personalului cu atributii stabilite conform acestora, s-au produs modificari referitoare la constructii, instalatii sau la specificul activitatii.
O zi buna si o saptamana frumoasa
Cu stima,
Ec.Ovidiu Opris
Expert in Securitate si Sanatate in Munca
Cadru Tehnic in domeniul Situatiilor de Urgenta
Propunerile si sugestiile dumneavoastra sunt binevenite.
Pentru a vizualiza datele companiei
D*****************
va rugam sa va autentificati accesand urmatorul buton:
LoginD*****************
va rugam sa va autentificati accesand urmatorul buton:
ULTIMELE PRODUSE ALE DUO CONSULT S.R.L.
Oferta firmei DUO CONSULT S.R.L. nu contine nici un produs sau serviciu
DUO CONSULT S.R.L. ESTE INSCRISA IN