Prezentare Branding
Oricare ar fi obiectivul dumneavoastra, merita sa incercati solutiile noastre pentru a creste eficienta afacerii dumneavoastra.
Iata care sunt etapele unei campanii de brand:
- Analiza si dezvoltarea brandului
- Lansarea brandului
- Impunerea brandului
- Pastrarea pozitiei
Analiza si dezvoltarea brandului
In aceasta prima etapa, BBN analizeaza brandul si situatia sa de moment. O analiza in profunzime atat a brandului, cat si a pietei determina necesitatile brandului pentru ca acesta sa-si optimizeze dezvoltarea. Instrumentele implicate in aceasta etapa sunt: cercetarea de birou, cercetarea de teren, workshop-uri de brand, analize ale organizarii brandului - "cum este" si "cum se doreste sa fie", ca si definitia a ceea ce brandul urmeaza sa devina.
BBN si strategii sai profesionisti au dezvoltat un instrument-cheie integrat si, in foarte mare masura, orientat spre proces, pentru a analiza situatia curenta si pentru a oferi consiliere privind pasii corecti care trebuie urmati.
- Cercetarea de birou si de teren (in colaborare cu institute internationale).
- Workshop-uri de brand BBN
- Organizare de brand BBN
- Ciclu de planificare BBN
- Modele de brand BBN
Lansarea brandului
In cea de-a doua etapa, BBN isi foloseste instrumentele specifice unei agentii internationale: retete de brand din "manualul" nostru standardizat sunt aplicate in toate tarile implicate, pentru a crea un concept comunicational complet de brand integrat. Toate masurile luate sunt bazate pe rezultatele analizelor si workshop-urilor de brand. Acestea iau in considerare atat structura interna, cat si presiunile si necesitatile pietei externe.
Impunerea brandului
Pentru ca un brand sa devina puternic pe piata, trebuie sa aiba o structura interna puternica. De aceea, pe langa conceptul comunicational integrat, BBN aplica instrumentele interne de branding si va ajuta compania sa stabileasca o structura de management de brand care vi se potriveste. Principalul scop al acestei etape este nu numai acela de a-i determina pe managerii dumneavoastra locali sa accepte conceptul international, ci si implicarea efectiva a acestora. In acest mod, managerii locali de marketing devin ambasadori locali ai brandului, acesta fiind cel mai eficient mod de impunere a brandului.
Pastrarea pozitiei
Este important sa ajungi in varf. Dar mult mai important este sa reusesti sa-ti pastrezi aceasta pozitie. Nici pietele, nici brandurile nu sunt statice. Tocmai de aceea, pentru a ramane puternic, brandul dumneavoastra are nevoie de o dezvoltare si o adaptare continua. Conceptul BBN nu se limiteaza doar la o promovare pe termen scurt a brandului dumneavoastra, ci se refera la planificare si succes pe termen lung. Ciclul de planificare BBN va sprijina brandul la nivel strategic, iar Sistemul de Informare de Marketing BBN va furnizeaza toate informatiile relevante pentru a va orienta brandul.
Persoana de contact: Diviricean Daniel
Fax: 021 3208281
Website: www.bbn-advertising.ro
Categorie principala:
Servicii/Consultanta » Agentii publicitate
Adresa postala: B-dul Decebal 5
Localitate: Bucuresti, Bucuresti
Telefon: click aici
0745454764Localitate: Bucuresti, Bucuresti
Fax: 021 3208281
Website: www.bbn-advertising.ro
Categorie principala:
Servicii/Consultanta » Agentii publicitate
PRODUSE ASEMANATOARE CU BRANDING
Strategii
Gandim analitic pentru a intelege realitatile pietei, suntem curiosi sa aflam ce se afla in mintea oamenilor, ne place ...
Media
BBN - legatura ta cu lumea!
Stim ca media este vitala pentru nasterea, dezvoltarea si mentinerea unui brand pe ...
PR
Decat sa afle singuri, mai bine le spui tu!
Este important sa comunicam, dar la fel de important este modul in care ...
BRANDING ESTE LISTAT IN:
BRANDING - PRODUSE SIMILARE