Forta Brandului
Prezentare Forta Brandului
Descriere:
Aceasta carte vine sa explice in ce mod Si din ce cauza milioane de consumatori stabilesc relatii solide cu anumite branduri. Exista o mare diferenta intre ceea ce motiveaza efectuarea unei prime cumparaturi sau a unei prime vizite Si ceea ce survine ca rezultat al acestei „prime intalniri” care pe parcurs se poate transforma intr-o relatie de durata o veritabila casatorie brand - client. Succesul financiar al companiilor depinde in special de capacitatea lor de a crea cat mai multe relatii de durata brand - client. Autorul cartii cauta sa descopere ce anume determina pastrarea unei relatii trainice cu un brand Si ce factori duc la inrautatirea sau chiar la disparitia unei relatii. Lucrarea descrie Si defineSte ataSamentul emotional care constituie esenta legaturii dintre un consumator Si un anumit brand ceea ce nu va putea exista in cazul unui alt brand. Aceasta carte vorbeSte despre relatia fundamentala cu marcile: pasiunea pentru brand. Si nu are in vedere doar pasiunea pentru produse de lux asemenea automobilelor BMW sau hainelor de la Armani. Se refera totodata Si la pasiunea pentru marcile mai putin „sexy” cum sunt Wal Mart FedEx sau Intel sau chiar MasterCard BP Si MCI.
S****************************
va rugam sa va autentificati accesand urmatorul buton:
Constructii/Amenajari/Mobilier » Mobilier de Gradina