Strategii pentru brandingul de succes. Notorietatea si longevitatea unei marci
Producator: PoliromPrezentare Strategii pentru brandingul de succes. Notorietatea si longevitatea unei marci
Daca un produs are un ciclu de viata predictibil si, inevitabil, este inlocuit la un moment dat de altul, o marca poate supravietui mult timp, cu conditia sa dispuna de resursele necesare pentru a se reinventa permanent. Pe baza unor exemple celebre — Nokia, Sony, Nike, Apple, Virgin etc. —, volumul arata modul in care natura brandurilor s-a schimbat in timp si continua sa evolueze, identificand factorii esentiali pentru supravietuirea unei marci pe termen lung. Numeroasele studii de caz ofera profesionistilor din domeniul marketingului si publicitatii informatii fundamentale pentru elaborarea unor strategii capabile sa impuna un brand si sa il mentina in top.
De ce longevitatea unei marci ar trebui sa conteze pentru investitori - Prezentarea pericolelor asociate anumitor modele de gandire strategica - Matricea Ansoff - Matricea Boston - Cele cinci forte ale lui Porter - Cei patru „P”: produsul, pretul, plasarea, promovarea - Grila FCB - Ierarhia nevoilor umane elaborata de Maslow - Influenta mentalitatii consumatorului - „Legea randamentelor” - Stabilirea unor obiective si a unei strategii adecvate - Alegerea indicatorilor-cheie ai performantei
PRODUSE ASEMANATOARE CU STRATEGII PENTRU BRANDINGUL DE SUCCES. NOTORIETATEA SI LONGEVITATEA UNEI MARCI
Puterea: de ce unii reusesc sa obtina, i...
Traducere de Lucia Dos Credeti ca promovarea ierarhica si obtinerea puterii intr-o organizatie sint rezultatul ...
RON 24.95
Psihologie energetica
Traducere de Cezar Petrila si Ioana Pantir Ilustratii de Mike Bowen La nivel energetic, corpul este alcatuit din ...
RON 34.95
Inteligenta practica
„De-a lungul unei cariere de peste treizeci de ani, m-am simtit in mod repetat atras de acest domeniu de ...
RON 35
Lecturi de serviciu
„Autorul probeaza o excelenta cunoastere a literaturii contemporane din alte tari – autori, carti, ...
RON 10.9
Noaptea cind cineva a murit pentru tine
Cititi un interviu cu autorul in Suplimentul de cultura. Cititi confesiunea autorului pe psychologies.ro. Romanul ...
RON 29.95
Noul branding: cum sa construiesti capit...
Traducere de Sorin Psatta (coord.), Alice Tataru, Dan Sendroiu, Stefan Chiritescu Destinat practicienilor din domeniul ...
RON 27.95
Primele 90 de zile - Strategii de succes...
In calitate de profesor de management la IMD Lausanne, Michael Watkins formeaza viitorii directori de companii, ...
RON 34
Sindromul masculului alfa
Dr. Kate Ludeman, de profesie psiholog, este CEO al Worth Ethic Corporation, fiind un foarte cunoscut instructor de ...
RON 29
Inovatia ca solutie in afaceri
Paradoxul cresterii unei firme In cel mai bun caz, numai o companie din zece e capabila sa sustina in timp o crestere ...
RON 29