Inscrie firma »
HERMAWAN KARTAJAYA, IWAN SETIAWAN, PHILIP KOTLER - Marketing 3.0

HERMAWAN KARTAJAYA, IWAN SETIAWAN, PHILIP KOTLER - Marketing 3.0

2% reducere pentru contactele prin clubafaceri.ro
 

Prezentare HERMAWAN KARTAJAYA, IWAN SETIAWAN, PHILIP KOTLER - Marketing 3.0

In ultimii saizeci de ani, marketingul a trecut de la a fi centrat pe produse (marketing 1.0) la axarea pe consumatori (marketing 2.0). Iar acum marketingul se transforma din nou, raspunzand noii dinamici din mediul social. Companiile isi extind aria de preocupare de la produse la consumatori si apoi la probleme ale intregii omeniri. Acesta este marketingul 3.0, etapa in care companiile au o orientare umanocentrica si echilibreaza profitabilitatea si responsabilitatea corporatista. Bunastarea, saracia, grija fata de mediu tin de abordarea umanocentrica adusa de noul tip de marketing, care nu-si propune doar sa vanda niste produse sau servicii, ci sa si participe, alaturi de restul partenerilor (distribuitori, cumparatori, coactionari) la schimbarea in bine a lumii. Marketing 3.0 �este o carte din avangarda acestui domeniu care explica de ce viitorul marketingului tine de crearea unor produse, servicii si culturi organizationale care sa inspire, sa includa si sa reflecte...
PREZENTARE P*****************
MEMBRU
GRATUIT
P*****************
299 530 accesari
Pentru a vizualiza datele companiei
P*****************
va rugam sa va autentificati accesand urmatorul buton:
Login
Activitate firma: carti - carti online - vanzari carti

PRODUSE ASEMANATOARE CU HERMAWAN KARTAJAYA, IWAN SETIAWAN, PHILIP KOTLER - MARKETING 3.0

DRAYTON BIRD - Marketing direct pe intelesul tuturorDRAYTON BIRD - Marketing direct pe intelesul tuturor
DRAYTON BIRD - Marketing direct pe intel...
Marketing direct pe intelesul tuturor  a fost publicata pentru prima oara in anul 1982. Editia de fata include ...
RON 36
MARK HUGHES - BuzzmarketingMARK HUGHES - Buzzmarketing
MARK HUGHES - Buzzmarketing
Companiile americane cheltuiesc pe marketing mai multi bani (235 de miliarde de dolari pe an) decat intreg PIB-ul ...
RON 49
Dictionar de marketing englez-romanDictionar de marketing englez-roman
Dictionar de marketing englez-roman
DACA MARKETING NU E ... NICIO AFACERE NU E! Nu-i niciun secret ca, atunci cand vine vorba despre "ce se intampla cu ...
RON 11.37
Noile reguli de marketing si PRNoile reguli de marketing si PR
Noile reguli de marketing si PR
Pentru oamenii de pretutindeni care interactioneaza pe web, vechile reguli de marketing si PR pur si simplu nu mai sunt ...
RON 55
DES DEARLOVE, JORGE N. RODRIGUES, STUART CRAINER, TOM BROWN -DES DEARLOVE, JORGE N. RODRIGUES, STUART CRAINER, TOM BROWN -
DES DEARLOVE, JORGE N. RODRIGUES, STUART...
Un aflux constant de idei noi redefineste modul in care managerii ar trebui sa actioneze. Ideile conteaza. Ele pot ...
RON 25
GUY KAWASAKI - IncantareGUY KAWASAKI - Incantare
GUY KAWASAKI - Incantare
ncantarea, asa cum este ea definita de Guy Kawasaki, nu vorbeste despre manipularea oamenilor. Acest sentiment ...
RON 49
JOHN A. CASLIONE, PHILIP KOTLER - ChaoticsJOHN A. CASLIONE, PHILIP KOTLER - Chaotics
JOHN A. CASLIONE, PHILIP KOTLER - Chaoti...
Cuvantul  chaotics  nu apare (deocamdata) in niciun dictionar al limbii engleze, dar e un concept care va circula in ...
RON 55
Dictionar francez-roman de economie si dreptDictionar francez-roman de economie si drept
Dictionar francez-roman de economie si d...
Lucrarea cuprinde peste 5.000 de termeni si expresii utilizate in cele mai importante domenii ale activitatii economice: ...
RON 5.68
GEOFFREY A. MOORE - Traversarea abisuluiGEOFFREY A. MOORE - Traversarea abisului
GEOFFREY A. MOORE - Traversarea abisului
Traversarea abisului este cel mai bine vandut ghid ce ofera un plan nou de joc in marketingul industriilor high-tech. ...
RON 49

HERMAWAN KARTAJAYA, IWAN SETIAWAN, PHILIP KOTLER - MARKETING 3.0 ESTE LISTAT IN: