Inscrie firma »
Noile reguli de marketing si PR

Noile reguli de marketing si PR

2% reducere pentru contactele prin clubafaceri.ro
 

Prezentare Noile reguli de marketing si PR

Pentru oamenii de pretutindeni care interactioneaza pe web, vechile reguli de marketing si PR pur si simplu nu mai sunt valabile. Internetul a schimbat nu doar felul in care oamenii comunica si interactioneaza, dar a schimbat si comunicarea dintre mediul de afaceri si posibilii clienti. Regulile s-au schimbat astazi cu totul: o companie, un antreprenor sau un freelancer pot acum sa li se adreseze si fara intermediar clientilor, stabilind o legatura directa " si mult mai onesta " cu cei de care depinde succesul oricarei initiative de afaceri. Noile reguli de marketing si PR �arata cum poate fi folosit potentialul pe care internetul il ofera companiilor mici, organizatiilor nonprofit, antreprenorilor, organizatiilor politice, consultantilor, trupelor rock si chiar bisericilor. Vestea buna pe care o aduce David Meerman Scott este ca prin mesaje bine gandite, care nu presupun bugete uriase, se poate ajunge la o nisa de cumparatori pana acum neglijata. PRIMA EDITIE A NOILOR...
PREZENTARE P*****************
MEMBRU
GRATUIT
P*****************
299 530 accesari
Pentru a vizualiza datele companiei
P*****************
va rugam sa va autentificati accesand urmatorul buton:
Login
Activitate firma: carti - carti online - vanzari carti

PRODUSE ASEMANATOARE CU NOILE REGULI DE MARKETING SI PR

RICHARD BRANSON - Pierderea virginitatiiRICHARD BRANSON - Pierderea virginitatii
RICHARD BRANSON - Pierderea virginitatii
Richard Branson si-a scris propriile reguli ale succesului, creand un grup de companii care a impanzit toata lumea, dar ...
RON 69
DRAYTON BIRD - Marketing direct pe intelesul tuturorDRAYTON BIRD - Marketing direct pe intelesul tuturor
DRAYTON BIRD - Marketing direct pe intel...
Marketing direct pe intelesul tuturor  a fost publicata pentru prima oara in anul 1982. Editia de fata include ...
RON 36
HERMAWAN KARTAJAYA, IWAN SETIAWAN, PHILIP KOTLER - Marketing 3.0HERMAWAN KARTAJAYA, IWAN SETIAWAN, PHILIP KOTLER - Marketing 3.0
HERMAWAN KARTAJAYA, IWAN SETIAWAN, PHILI...
In ultimii saizeci de ani, marketingul a trecut de la a fi centrat pe produse (marketing 1.0) la axarea pe consumatori ...
RON 49
RICHARD BRANSON - Afacerile, dezbracateRICHARD BRANSON - Afacerile, dezbracate
RICHARD BRANSON - Afacerile, dezbracate
n  Afacerile, dezbracate , Sir Richard Branson ne impartaseste secretele carierei sale in business si ne dezvaluie ...
RON 55
DON YAEGER, RYAN BLAIR Nimic de pierdut. Totul de castigat " NOU!DON YAEGER, RYAN BLAIR Nimic de pierdut. Totul de castigat " NOU!
DON YAEGER, RYAN BLAIR Nimic de pierdut....
Caminul burghez al lui Ryan Blair s-a destramat brusc atunci cand tatal sau a cazut prada dependentei de droguri si si-a ...
RON 49
SETH GODIN - Esti de neinlocuit?SETH GODIN - Esti de neinlocuit?
SETH GODIN - Esti de neinlocuit?
Esti de neinlocuit?  face parte din  Co-Lectia de Leadership , un proiect al editurii Publica realizat impreuna ...
RON 49
GUY KAWASAKI - IncantareGUY KAWASAKI - Incantare
GUY KAWASAKI - Incantare
ncantarea, asa cum este ea definita de Guy Kawasaki, nu vorbeste despre manipularea oamenilor. Acest sentiment ...
RON 49
MARK HUGHES - BuzzmarketingMARK HUGHES - Buzzmarketing
MARK HUGHES - Buzzmarketing
Companiile americane cheltuiesc pe marketing mai multi bani (235 de miliarde de dolari pe an) decat intreg PIB-ul ...
RON 49
JEFF JARVIS -Ce ar face Google?JEFF JARVIS -Ce ar face Google?
JEFF JARVIS -Ce ar face Google?
"N-am scris o carte despre Google, ci despre cum s-a schimbat lumea noastra. Pentru a intelege natura acestei schimbari ...
RON 49

NOILE REGULI DE MARKETING SI PR ESTE LISTAT IN:

NOILE REGULI DE MARKETING SI PR - PRODUSE SIMILARE