Inscrie firma »
Coloana vertebrala

Strategiile sunt coloana vertebrala a imaginii unei firme. Imaginea nu este o constructie statica. Strategiile organizeaza imaginea. Din punct de vedere al protectiei informationale a unei campanii de imagine, strategiile sunt secrete. Daca vrei sa construiesti imaginea firmei tale, foloseste o strategie falsa pe care o vei mediatiza prin interviuri sau la emisiuni Tv. Interviurile, conferintele de presa, comunicatele constituie tot atatea surse de informatii despre strategia de imagine. Actiunile, evenimentele si secventele de haos-hazard neprotejate strategic vor conduce la desconspirarea strategiei de imagine. Consilierii de imagine ai firmelor adverse vor analiza discursul si actiunile tale. Vor analiza tendintele firmei tale. Cum evaluam tendintele? La prima vedere nu ar fi prea greu. Tendintele actuale par evidente. Presiunea informationala da o nota grava deciziei. Tendinta ar fi virilitatea actului decizional. Hotararea. Clarviziunea. Intuitia. Intuitia e un drum scurt pe care mintea ta il parcurge in viteza. Sfarsitul mileniului a impus virilitatea ca tendinta in viata politica, in domeniul cultural, in mediul de afaceri. Grupurile reclama un lider. Liderii diverselor grupuri sociale au o sarcina grea. Fie grup politic sau un grup de prieteni, fie grup de consumatori, Fii lider in ceea ce faci. Liderul trebuie sa-si construiasca o imagine de forta. Nimeni nu menajeaza pe nimeni. Tendinta 2004 e a razboinicilor. Tu te prezinti lumii. Nu o faci intotdeauna dupa un plan. Partidele politice, marile firme, VIP-urile se prezinta lumii. Ele organizeaza campanii inspirate sau nu. Si tu poti avea propria ta campanie de imagine. �ti pui la punct calendarul de campanie. Daca e toamna. Daca e seceta. Daca sunt alegeri. Totul poate servi campaniei de imagine a firmei tale. Orice informatie te poate ajuta. Stabileste spatiul de joc. Ce elemente sunt mai importante? Vei ataca liderul grupului tau? Te afli in ofensiva? Stabileste obiectivul propriei tale campanii de imagine. Campaniile de imagine pot fi si de intretinere. Fara inspiratie si efort, imaginea firmei tale se poate voala. Coloana vertebrala a strategiilor de imagine esti chiar tu insuti.


Ovidiu Bufnila
consilier de imagine
Produse recomandate
# 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z