Inscrie firma »
Despre calitatea totala - Introducere

Calea catre "calitatea totala" poate deriva din inclinatia innascuta a unui manager catre excelenta. Poate decurge din obligatii contractuale, in care o companie este de acord sa satisfaca nivelul calitatii standars pentru a asigura buna desfasurare a unui contract. Sai poate veni pur si simplu din dorinta managerului de a constru o reputetie buna in cadrul comunitatii de afaceri.

Oricare ar fi motivele, se pare ca din ce in ce mai multe companii se procupa de "calitatea totala". Mai mult decat la moda, conceptul desemneaza un stil de management pe care companiile trebuie sa le adopte pentru a ramane in cursa.

Pietele au devenit globale. Competitia este cu mult mai crancena, si a ramane cat mai productiv e ste mai important ca niciodata. Pentru a ramane in viata pe piata, compania trebuie sa se dedice total unui program de calitate.

Pentru a realiza aceasta, companiile trebuie sa se concetreze pentru a atinge doua obiective specifice:
  • Satisfacerea asteptarilor cleientilor interni si externi;

  • Cresterea efciientei si productivitatii companiei perin "a face ceea ce trebuie primul".
Totul pare destul de logic si general, dar drumul care "calitatea totala" este lung si laborios.
Produse recomandate
# 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z