Marca |
|
Prezentare |
Metro Kids Company U.S.A. este o marca de origine americana care din 1989 este dezvoltata la nivel mondial ca franciza de catre un grup european . Momentan este o marca prezenta in 5 tari, fiind in plin process de expansiune in Spania, unde are deja 7 magazine proprii si 2 in franciza. Principalele caracteristici ale acestei marci sunt: - calitate a designului - o permanenta actualizare a colectiilor gratie departamentului propriu de design - colectii disponibile pentru varste intre 6 saptamani si 16 ani - fidelizarea clientilor prin intermediul cardului �client Metrokids� ce ofera avantaje importante - Intranet corporativ intre toate magazinele din Europa, ce sunt conectate on-line Aparte trebuie mentionata imaginea magazinelor Metrokids, care este realmente inovatoare si foarte atractiva pentru clienti, asa cum s-a putut observa in cele peste 40 magazine in lume. Se creaza un spatiu de lumina si culoare care rezulta a fi foarte primitor si atragator pentru pesrsoanele care intra in incapere, ceea ce faciliteaza cumpararea. In plus, un serviciu complet �cheile in mana� permite ca dv sa puteti deschide un magazine MetroKids fara a trebui sa va preocupati de detalii, din moment ce propria marca se ocupa de tot ( licente de deschidere, documente administrative) ca dv sa va puteti concentra asupra a ceea ce va intereseaza. |
Anul Lansarii |
|
Tara de origine |
SUA |
Numar de locatii in Romania |
0 in Romania |
Locatii Vizate |
Orase cu peste 50 000 de locuitori,zone centrale, centre comerciale, |
Taxa Franciza |
|
Redevente |
0 |
Investitie Globala |
90- 110 000 euro |
Suprafata medie |
50 mp |
Tip de contract |
Franciza |
Durata Contract |
5 ani |