Marca |
|
Prezentare Franciza |
Brand de lenjerie fondat in 1996 care a ajuns sa detina in prezent prima pozitie pe acest segment in Benelux, avand deschise peste 313 magazine in 7 tari. Obiectivul companiei este in acest moment sa transforme Hunkemoller in cel mai retailer de lenjerie din Europa si nu numai, dezvoltand atat reteaua de magazine proprii cat si cea de unitati francizate. Targetul brandului sunt femeile cu varsta cuprinsa intre 20 si 40 de ani, oferindu-se articole potrivite stilului personal de viata. |
Anul lansarii |
|
Tara de origine |
Olanda |
Numar de locatii in Romania |
0 in Romania, 313 in lume |
Locatii vizate |
Centre Comerciale sau locatii centrale in marile orase |
Taxa franciza |
15 000 Euro pentru primul magazin, 7 500 Euro pentru urmatoarele |
Redevente |
0 |
Investitie Globala |
150-180 000 Euro |
Suprafata medie |
100-150 MP |
Tip de contract |
Franciza |
Durata contract |
5 ani |