Prezentare Sistem Call Center Inbound
1. RealTime Raport
posibilitatea de a asculta operatorii in timp real ( spy).
posibilitatea de a inchide un apel a unui agent de catre supervisor (remote control).
posibilitatea de a deloga un agent .
posibilitatea de a vizualiza timpul de conversatie a unui agent in timp real.
posibilitatea de a vizualiza ora ultimului apel preluat al unui agent .
posibilitatea de a vizualiza starea fiecarui agent in timp real . (oncall,free,pauze)
posibilitatea de a vizualiza serviciul pe care a fost sunat agentul in timp real .
2.Rapoarte generale
posibilitatea de a extrage un raport de minute si secunde pentru fiecare numar apelat ,cu filtru pe:
agent,
serviciu,
numar etc, pentru o anumita perioada de timp.
3.Definirea setarilor
posibilitatea de definire a serviciilor din interfata admin.
posibilitatea administratorilor de a crea , edita ,sterge agenti.
posibilitatea de a seta unui agent unul sau mai multe servicii , si stabilirea prioritatilor intre agenti in cadrul unui serviciu.
posibilitatea de a seta pentru un anumit numar inbound un serviciu .
din interfata admin se poate seta serviciul pentru fiecare numar inbound .
numerele inbound pot fi grupate dupa client.
Pentru a vizualiza datele companiei
S*************************
va rugam sa va autentificati accesand urmatorul buton:
LoginS*************************
va rugam sa va autentificati accesand urmatorul buton:
PRODUSE ASEMANATOARE CU SISTEM CALL CENTER INBOUND
Software Call Center
Este un software conceput pentru a interactiona cu sistemul telefonic open-source ASTERISK PBX astfel creand o solutie ...
Servicii de CallCenter
Servicii oferite de Telecom Call Center
INBOUND: Preluare de apeluri
* Gestionarea numerelor verzi (gen ...
Studii de piata si sondaje
Telecom Call Center ofera servicii si solutii avangardiste care imbunatatesc eficienta si optimizeaza procesele de ...
Call Center
Tehnologia VOIP
Sistemul de voce este cel mai important sistem de comunicare folosit azi. Acesta a evoluat de la ...
Teleselling and Telemarketing
Telecom Call Center ofera servicii si solutii avangardiste care imbunatatesc eficienta si optimizeaza procesele de ...
Credit Managment
Telecom Call Center ofera servicii si solutii avangardiste care imbunatatesc eficienta si optimizeaza procesele de ...
Outsourcing
Outsourcing-ul este astazi unul dintre avantajele globalizarii, fiind determinat de necesitatea societatilor moderne de ...
Solutii Software
Telecom Call Center are in dotare un centru de dezvoltare software intern , oricand va putem oferi servicii in ceea ce ...
SISTEM CALL CENTER INBOUND ESTE LISTAT IN:
SISTEM CALL CENTER INBOUND - PRODUSE SIMILARE